800
۱
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سراوان عنوان کرد؛

رسانه ابزار دشمن برای تحریف انقلاب اسلامی/ خبرنگاران افسران جنگ نرم در جهاد تبیین هستند

تیمور کرد زابلی گفت: دشمن از طریق رسانه با سرمایه گذاری های هنگفت در تلاش است تا انقلاب اسلامی ایران را تحریف کند اما از آنجایی که خبرنگاران افسران جنگ نرم در این میدان محسوب می شود می طلبد با روشنگری در قالب جهاد تبیین مقابل هجمه دشمن ایستادگی کنند.
رسانه ابزار دشمن برای تحریف انقلاب اسلامی/ خبرنگاران افسران جنگ نرم در جهاد تبیین هستند
تیمور کرد زابلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سراوان در گفتگو با خبرنگار شستون بیان کرد:  به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی جهاد تبیین یکی از مهم ترین مسائل روز  است. نه تنها ایران بلکه جهان و دین اسلام نیاز به جهاد تبیین دارد چرا که همان‌گونه اسلام هراسی و تحریف دین در جهان رشد کرده ایران هراسی وتحریف انقلاب نیز در کنارش رشد کرده است.

وی افزود: برای شناساندن  و معرفی چهره واقعی انقلاب و اسلام، نیازمندیم تا به صورت روشن و واضح آن چه را که هدف واقعی انقلاب بوده و هست را به منصه ظهور برسانیم و ما در کنارش آنچه را در رژیم سابق رخ داده است به دیگران معرفی کنیم چرا که نسل جدید اوایل انقلاب  و رژیم سابق را ندیده در حالیکه دشمنان نظام و انقلاب دست به کار شدند و با استفاده از رسانه و هزینه های هنگفت و سنگین اقدام به تحریف انقلاب و معرفی چهره دیگری از رژیم سابق هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سراوان ادامه داد: دشمنان مهم ترین عامل را سفره مردم می دانند و اقتصاد، اما آنچه ما از گذشتگان خود پدران و پدربزرگان خود شنیده و دیده و می دانیم اکثریت مردم از داشتن  جزئی ترین و ساده ترین  اقلام در سفره هایشان در زمان رژیم پهلوی مشکل داشته اند.

کرد زابلی اضافه کرد: موردی که می‌توان به آن اشاره کرد بحث  ارزش پول ایران آن زمان بالا بوده چرا که قبلاً تحریم نبودیم، ایران قلک غرب بوده، تمام منافع کشورهای غرب از کشور تامین می شد، اما امروزه برنامه ریزی آن چنان است که برای مردم هزینه شود.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان می ترسند و جلوی رشد ایران و اسلام را گرفته اند و به هر بهانه ای تحریم‌ها را افزایش می دهند، بنابراین تمام عزیزانی که در عرصه فرهنگی کار می کنند بنا به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی از خبرنگاران تا مسئولین ارگان‌های فرهنگی به عنوان افسران جنگ نرم شناخته می شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: انتظار از فعالین عرصه فرهنگی این است که توجه ویژه به بحث فرهنگ داشته باشند تا بتوانند در مقابل تبلیغات و پول پاشی دشمنان انقلاب بایستند.

کرد زابلی گفت: هم اکنون جنگ در عرصه فرهنگ با رسانه دشمن مانند مردم فلسطین با سنگ و دست خالی در مقابل توپ و تانک است که تا این لحظه فعالین عرصه فرهنگی توانسته اند مقابل هجمه های پر فشار دشمن به واسطه قدرت ایمان ایستادگی کنند و کارنامه خوبی از خود به نمایش بگذارند.  

وی بیان کرد: عرصه فرهنگ نیاز به توجه بیشتری دارد چرا که دشمنان کلام رهبر انقلاب اسلامی را بیشتر درک کرده‌اند و بیشترین سرمایه‌گذاری، فشار و نقشه هایشان در این مسیر است پس ما نیز به همان اندازه که در عرصه اقتصادی توجه داریم باید به این عرصه نیز توجه کنیم جای شرم  است که دشمن هر لحظه گوش به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی است وسخن و کلام رهبر فرزانه را بهتر از مادرک می کنند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی از اول انقلاب عرصه فرهنگ را مهم ترین عرصه اعلام کرده‌اند اما متاسفانه کمترین  توجهی به این عرصه شده است خصوصاً در دولت قبل که اکثر ارگان‌های فرهنگی فعالیت محدودی داشتند، اما ارگان فرهنگی ما در این زمان که باید بیشترین روشنگری را در جهاد تبیین انجام دهند.

کرد زابلی اذعان کرد: چشم و امید تمام فعالان عرصه فرهنگ و هنر به دولت جدید مردمی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی است که شعاع نوریست در شب تار  در قلب تمامی فعالان فرهنگی امیدوارم در کنار بحث اقتصادی بحث ویژه فرهنگ توجه و اهتمام ویژه ای شود.

انتهای پیام/خ
شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب: 25560
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *