۰
مدیر تبلیغات اسلامی سراوان:

دشمن برای تحریف دستاوردهای نظام هزینه های هنگفت می کند/ رسیدن به اوج قله قدرت در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری

مدیر تبلیغات اسلامی سراوان گفت: امروز به برکت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در اوج قله قدرت ایستاده ایم و در بسیاری از زمینه ها حرف برای گفتن داریم.
حجت الاسلام و المسلمین عابد سابکی در گفت و گو با شستون در خصوص ضرورت علمی و اهمیت تبیین بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش هستند تا حقایق را وارونه جلوه بدهند تا جبهه حق از باطل تشخیص داده نشود به همین دلیل ضرورت دارد که به صورت علمی تبیین صورت گیرد.

وی افزود: برخی از افراد مانند شیطان هستند و به گونه ای عمل می کنند تا تشخیص حق و باطل به راحتی صورت نگیرد پس اگر تبیین صورت نگیرد حق و باطل مشخص نمی شود.

  مدیر تبلیغات اسلامی سراوان ادامه داد: هر فردی در حیطه وظایف خود باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را تبیین کند فرق نمی کند که دانشگاهی و دانشجو باشد و یا حوزوی باشد، می طلبد همه در زمینه تخصص خود در این مسیر تلاش مضاعف داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سابکی ادامه داد: اگر تبیین صورت نگیرد و پیشرفت ها و ضعف ها بازگو نشود دشمن به طرق مختلف ضعف های موجود در کشور را با بزرگنمایی چندین برابر نشان می دهد پس بهتر است هر فرد در زمینه کاری خود مسائل و مشکلات و دستاوردها را بیان کند تا نتیجه بهتری حاصل شود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بارها چنین مفاهیمی را مطرح فرموده اند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری امام جامعه و سکاندار کشور است، وظیفه شرعی و وظیفه الهی دارد، عهده دار مملکت و دلسوز هستند، ایشان در زمان های مختلف به خوبی موارد را مطرح و گوش زد کرده اند به همین دلیل امروز یک ابر قدرت در جهان هستیم.

مدیر تبلیغات اسلامی سراوان گفت:  در زمان شاه ما سیم خاردار و دسته بیل را وارد می کردیم اما امروز به دلیل فرموده ها و رهبری حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری در اوج قدرت هستیم، در نانو، سلول های بنیادی و در مسائل فرهنگی حرف برای گفتن داریم.

حجت الاسلام و المسلمین سابکی ادامه داد: مقام معظم رهبری امام و رهبر جامعه هستند و اگر به فرامین ایشان عمل کنیم قطعا به دستاوردهای بی نظیر دست می یابیم اما اگر پشت گوش بیاندازیم دچار گرفتاری خواهیم شد، از باب اینکه ایشان ولی و امام جامعه است و امروز وظیفه شرعی بر عهده داریم که گوش به فرموده های این حکیم فرزانه بدهیم.

 وی خاطر نشان کرد: اگر جهاد تبیین در جامعه صورت نگیرد دشمن دست به تحریف و دگرگون جلوه دادن خدمات نظام و انقلاب می زند، کار دشمن دشمنی و حیله است و در این مسیر هزینه های هنگفتی را نیز خرج می کند پس باید نسبت به گذشته هوشیارتر عمل کنیم.

مدیر تبلیغات اسلامی سراوان اذعان کرد: اگر جهاد تبیین همانطور که مقام معظم رهبری مطرح فرموده اند انجام نشود موثر و کارآمد نخواد بود پس می طلبد فردی که می خواد جهاد تبیین را انجام دهد در ابتدا خود باید مبین رو روشن باشد مانند امر به معروف و نهی از منکر که آمر به معروف و ناهی از منکر بداند معروف و منکر چیست.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب: 26075
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *