800
۰
سرپرست کلینیک وحدت ایرانشهر:

در ۱۰ماهه امسال به ۶۳ هزار نفر در ایرانشهر خدمات درمانی ارائه شد

سرپرست کلینیک وحدت ایرانشهر گفت: در ۱۰ماهه سال جاری ۶۳ هزار نفر در سطح شهرستان خدمات درمانی را دریافت کردند.
در ۱۰ماهه امسال به ۶۳ هزار نفر در ایرانشهر خدمات درمانی ارائه شد
به گزارش شستون؛ فرزانه پیک فلک در گفتگو با خبرنگار پهره با اشاره به خدمات‌رسانی در کلینیک ویژه تخصصی وحدت ایرانشهر بیان کرد: بیشترین مراجعه‌کننده به این مرکز درمانی به دلیل وسعت پراکندگی جغرافیایی این دانشگاه مربوط به ایرانشهر است که ماهانه به جمعیت فراوانی خدمات درمانی ارائه می‌کند.
 
وی افزود: کلنیک وحدت  ایرانشهر در حوزه‌های تخصصی و فوق‌تخصصی ارتوپدی، پوست، جراحی، چشم، زنان، قلب‌وعروق، گوش و حلق بینی، مغز اعصاب و اتاق عمل سرپایی در دو نوبت صبح و عصر مشغول خدمت رسانی به شهروندان این منطقه است.
 
پیک فلک با تأکید بر این که روزانه به بیش از سیصد نفر از مراجعین خدمات پزشکی و درمانی ارائه می‌شود، تصریح کرد: در این کلینیک در بخش‌های سونوگرافی، دندانپزشکی خدمات با تعرفه دولتی به مراجعین ارائه می‌شود.
 
وی گفت: در مدت ۱۰ماهه ۶۳ هزار نفر به کلینیک تخصصی وحدت واقع در شهرستان ایرانشهر مراجعه و خدمات پزشکی و پاراکلینیکی دریافت کردند.
 
 
سرپرست کلینیک وحدت ایرانشهر خاطرنشان کرد: هدف از تجهیز و راه‌اندازی این مرکز درمانی، ارائه خدمات به قشر کم‌درآمد، افزایش سهم دولت، کاهش پرداختی از جیب مردم و تسهیل خدمات به شهروندان در ارائه خدمات پزشکی و پاراکلینیکی است‌.
 
انتهای خبر/
چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 26121
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *