800
۰
امام جمعه سراوان:

تصویر سازی حماسه آفرینی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در راهیان نور

امام جمعه سراوان گفت: رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و حماسه آفرینی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در راهیان نور تصویر سازی می‌شود تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج یابد.
تصویر سازی حماسه آفرینی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در راهیان نور
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در گفتگو با شستون بیان کرد: ۲۰ اسفند روز ملی راهیان نور است که هر ساله در ایام محرم و روزهای پایانی سال کاروان‌های دانش آموزی، دانشجویی و مردم به این مناطق اعزام می‌شوند تا رشادت‌ها و جانفشانی رزمندگان را از نزدیک مشاهده کنند.

وی ادامه داد: در راهیان نور تصویر سازی حماسه آفرینی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس انجام که موجب احیای فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود و باید دقت باشیم یاد شهیدان، فرهنگ و مسیر مجاهدان راه خدا برای ما راه گشاست.

امام جمعه سراوان ادامه داد: افرادی توفیق دارند و رهسپار مناطق جنگی در قالب کاروان راهیان نور می‌شوند، مجاهدت، تلاش و جانفشانی رزمندگان را در مقابل دشمنان مشاهده می‌کنند، چه جان‌های پاکی، اندیشه‌های بسیار غنی، ذکرهای عاشقانه و چه صبرها که در سنگرها ایستادگی کردند تا انقلاب اسلامی ماندگار شود.

حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: امروز در شرایطی قرار گرفته‌ایم که دشمن در تلاش است تا فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت در انقلاب اسلامی کمرنگ و از بین برود اما با گرامیداشت یاد شهدا، روایتگری‌های صادقانه و زنده نگه داشتن حماسه دفاع مقدس می‌توان مقابل دسیسه دشمن را گرفت.

وی گفت: در راهیان نور درس مقاومت، درس ایثار، خداجویی، درس در مقابل دشمنان ایستادن، پای ولی بودن به جوانان و نوجوانان داده می‌شود. امروز حضور در راهیان نور یقینا از بهترین ارزش هاست، هر فرد در توان خود نباید این حضور را نادیده بگیرد و باید روز به روز پر رونق‌تر این مسئله برای جوانان و نوجوانان انجام شود.

انتهای خبر/
شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 26237
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *