800
۰
با هدف افزایش توان عملیاتی و دانش امدادی انجام شد؛

اجرای طرح بازآموزی امداد و نجات نوروزی در سراوان

طرح بازآموزی امداد و نجات نوروزی در سراوان با حضور تیم هایی از سراوان، سیب و سوران، مهرستان و خاش برگزار شد.
اجرای طرح بازآموزی امداد و نجات نوروزی در سراوان
دین محمد جهاندیده در گفتگو با شستون بیان کرد: طرح بازآموزی امدادو نجات نوروزی با حضور تیم‌هایی از سراوان، سیب و سوران، مهرستان و خاش در محل پایگاه تصادفات جاده‌ای با هدف افزایش توان عملیاتی، افزایش دانش امدادی و تسریع در ارائه خدمان امدادی به مسافرین و شهروندان برگزار شد.

وی افزود: امداد گران در محل پایگاه تصادفات جاده‌ای هوشک آموزش‌های لازم را دیدند تا در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی نیاز حادثه دیدگان در ایام نوروز باشند.  

رئیس جمعیت هلال احمر سراوان ادامه داد: جهت استقبال از مسافرین نوروزی در سراوان و سیب و سوران جانمایی توسط اعضای مرکز جوانان صورت گرفته تا در طرح سلامت و ایمنی مسافرین بتوانیم خدمات مطلوب ارائه دهیم.

جهاندیده خاطر نشان کرد: در زمینه امداد و نجات پایگاه هوشک و کلپورگان به مردم خدمات دهی می‌کنند و همچنین تیم‌های امدادی در شهر نیز مستقر هستند.

وی تصریح کرد: برای اولین بار در نوروز سال ۱۴۰۲ پست اداری در نظر گرفته‌ایم، در حوزه راهنمایی امورات فرهنگی مرکز جوانان جمعیت هلال احمر این مسئولیت را بر عهده گرفته و ما هم به عنوان عضوی از اعضای ستاد خدمات سفرهای نوروزی در کنار سایر دستگاه‌ها یاریگر مسافرین خواهیم بود.

انتهای خبر/م
دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 26243
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *