800
۰
کارشناس مسائل سیاسی:

پمپاژ تبلیغاتی رسانه‌های استکبار به دنبال ناامیدی مردم هستند

کارشناس سیاسی گفت: رسانه‌های استکباری به دنبال تزریق ناامیدی در جامعه هستند و باید مردم هوشیار باشند و با بصیرت و آگاهی در برابر نقشه‌های شوم دشمن به مقابله بپردازند.
پمپاژ تبلیغاتی رسانه‌های استکبار به دنبال ناامیدی مردم هستند
به گزارش پایگاه خبری شستون به نقل از عصرهامون، محمدجواد سجادی در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: با شکل گرفتن انقلاب اسلامی در سال ۵۷ واقعاً انفجار نور صورت گرفت و بنا به تحلیل همه کارشناسان زلزله قرن ۲۰ در ایران شکل گرفت.

وی افزود: به لطف خداوند متعال و رهبری امام راحل و ادامه دهنده آن رهبری عالمانه که به قول شهید حاج قاسم سلیمانی این رهبر فرزانه در واقع امروز توانستیم مرز صدور انقلاب را تا بیخ گوش استعمار و استکبار برویم.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: در حقیقت سپاه پاسداران این مولود با برکت انقلاب اسلامی توانسته در چهار دهه پرفراز و نشیب انقلاب از پیروزی ۵۷ تاکنون در مقابل استکبار جهانی با قدرت‌ایمان و عشق به وطن و فرمانبری از امامین انقلاب به پیروزی‌هایی دست یابند که دشمنان همچنان در حسرت و حیرت ماندند.


وی اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی از اقتدار فرزندان ملت ایران می‌هراسند و این را می‌دانند که همین نیرو‌های سپاه پاسداران تاکنون توانستند تروریست‌ها را نابود کنند و در این راه که اجازه تجاوز به خاک ایران راندهند شهیدان زیادی در این مسیر جان خود را از دست دادند که می‌توان به سیدالشهدای مقاومت سردار سلیمانی اشاره داشت.

سجادی عنوان کرد: دشمنان ایران می‌دانند که از هیچ راهی نمی‌توانند ایران را شکست بدهند و اکنون در شرایط فعلی وارد جنگ و فشار رسانه‌ای شدند و با تمام توان وارد میدان شدند تا بتوانند جوانان را از مسیرانقلاب خارج کنند.

وی با بیان اینکه باید به مسأله جهاد تببین توجه ویژه شود، افزود: توجه بیش از پیش به جهاد تبیین یکی از تأکیدات بسیار مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده که رسانه‌ها باید به آن عنایت ویژه داشته باشند.

سجادی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف پزشکی و نظامی آن‌قدر چشمگیر و بی‌نظیر بوده که باعث تعجب همگان شده است‌.

وی گفت: اکنون دستگاه‌های متولی کم کاری کردند و باید‌ امید را در جامعه تزریق کنند و باید ملت ایران در شرایط پمپاژ تبلیغاتی رسانه‌های استکباری که دنبال تزریق ناامیدی در جامعه هستند هوشیار باشند و با بصیرت و آگاهی در برابر نقشه‌های شوم دشمن به مقابله بپردازند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcbwzb8arhbs9p.uiur.html
 
پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 26262
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *