800
۰
در راستای رزمایش کمک مومنانه صورت گرفت؛

توزیع ۹ هزار بسته معیشتی و غذای گرم در سراوان

جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان گفت: در ماه مبارک رمضان ۹ هزار بسته معیشتی و غذای گرم میان شهروندان سراوانی توزیع شد.
توزیع ۹ هزار بسته معیشتی و غذای گرم در سراوان
هاشم جهانتیغ در گفتگو با شستون بیان کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی جهت توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی در سطح شهرستان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، بسیج سازندگی، حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج طرح ریزی شد.

وی افزود: در همین راستا و در تداوم رزمایش کمک مومنانه، مواسات و از ابتدای ماه مبارک رمضان تا این لحظه ۸ هزار پرس غذای گرم در مناطق محروم، حاشیه شهر و بخش‌های تابع توسط گروه‌های جهادی بسیج توزیع شد.

جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان ادامه داد: همچنین هزار بسته معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات، مرغ، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و خرما به نیازمندان اهدا شد.

جهانتیغ خاطر نشان کرد: کمک به دیگران به ویژه نیازمندان و اقشار کم درآمد جامعه یکی از توصیه‌های اکید در دین مبین اسلام محسوب می‌شود که سپاه رسالت اصلی خود را رفع محرومیت به کمک به مستضعفین می‌داند به همین دلیل به مناسبت‌های مختلف برنامه‌های مختلفی را در راستای زدودن غبار محرومیت انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: توزیع بسته‌های معیشتی، غذای گرم، البسه، کفش، نوشت افزار و جهیزیه از جمله اقلام و اجناسی است که به کمک خیرین و دیگر نهادهای حمایتی تهیه و به نیازمندان اهدا می‌شود.

انتهای خبر/
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 26383
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *