800
۰
فرمانده سپاه مهرستان خبرداد:

توزيع ۱۰۰۰بسته معیشتی به مناسب هفته کار و کارگر در مهرستان

فرمانده سپاه مهرستان از توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی میان کارگران در این شهرستان خبر داد.
توزيع ۱۰۰۰بسته معیشتی به مناسب هفته کار و کارگر در مهرستان
سید علیرضا میری بنجار در گفتگو با شستون بیان‌کرد: به مناسب هفته کار و کارگر تعداد یک هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته یک میلیون تومان بین کارگران و نیازمندان سطح شهرستان توزیع شد.

وی افزود: بسته های معیشتی توزیع شده اهدایی قرارگاه بسیج سازندگی سپاه سلمان بوده که به مناسبت هفته‌ بسیج کارگری و کار برای این قشر زحمت‌کش در نظر گرفته‌بودند که پس از شناسایی افراد نیازمند توسط فرماندهان پایگاه‌های بسیج، دهیاران و معتمدین توزیع‌شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان ادامه داد: بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و کارگران سه بخش مرکزی، بیرک و آشار شهرستان مهرستان توسط گروه‌های جهادی بسیج توزیع شدند.

میری بنجار با اشاره‌ به جایگاه کارگر، گفت: قشر کارگر زحمت‌کش‌ترین افراد جامعه هستند که به صورت شبانه روزی با دستانی تاول‌زده برای اینکه شکم فرزندان و خانواده‌هایشان را سیر کنند و شرمنده آنها نباشند، کار می‌کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: همانگونه پیامبر (ص) فرموده‌اند که مزد کارگران را قبل از خشک شدن عرق‌شان باید پرداخت کنیم و با توجه به وضعیت تورم در صورت امکان حتی اگه توانایی داشتیم بیشتر از مزد تعیین شده به کارگران دستمزد پرداخت کنیم تا در اجر اخرویی آن نیز سهیم باشیم.

وی‌در پایان ضمن تبریک هفته کار و کارگر از زحمات تک تک کارگران بسیجی قدر دانی کرد و گفت: ماهمه مردم کارگر ایرانیم و در هر پست و جایگاهی که هستیم برای آبادانی کشور عزیزمان از هیچ تلاشی دریغ  نخواهیم کرد.

دوست محمد زومکزهی رئیس گروه‌های جهادی بسیج نیز در این خصوص گفت: خدا را شاکریم توانستیم با مساعدت فرمانده سپاه مهرستان تعداد ۱۰۰۰ بسته معیشتی از قرارگاه بسیج سازندگی سپاه سلمان برای اهدا به قشر زحمت کش و نیازمند کارگر تحویل و توزیع کنیم.

انتهای پیام/
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب: 26428
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *