800
۰
فرماندار سراوان مطرح‌کرد:

فراهم شدن زمینه رشد و توسعه شهری با افتتاح فرودگاه میسر می‌شود

فرماندار سراوان گفت: با افتتاح فرودگاه به دست مهندسان نیروی زمینی سپاه در این شهرستان شاهد حضور بیشتر متخصصین و پزشکان در شهرستان خواهیم بود.
فراهم شدن زمینه رشد و توسعه شهری با افتتاح فرودگاه میسر می‌شود
سعید تجلیلی در گفتگو با خبرنگار شستون بیان‌کرد: فرودگاه در کل کشور و در همه ابعاد موجب رشد و توسعه منطقه می‌شود، افتتاح فرودگاه دسترسی را در زمینه اقتصاد، پزشکی، درمانی و اساتید دانشگاه به این مناطق آسان خواهدکرد.

وی افزود: با توجه به اینکه در شهر سراوان جاده اصلی وجودندارد و جاده منتهی به خاش جاده اصلی محسوب نمی‌شود، امسال  ماده ۲۳ که در قالب راه های اصلی است به تصویب رسیده که قرار است کلنگ آن از طرف خاش و هم از طرف سراوان به زمین زده شود.

فرماندار سراوان ادامه‌داد:  به دلیل دوری و فاصله ۳۵۰ کیلومتری شهرستان از مرکز استان و با توجه به پهناور بودن استان و وجود جاده نامناسب از باب تردد ماشین‌های سوخت‌کش‌ و‌ قاچاق انسان و ایجاد دلهره و اضطراب برای مردم و مسافرین و افرادی که قصد سفر به حوزه شهرستان سراوان را دارند این امکان هوایی قطعا رغبت برای سفر و خدمت را بیشتر خواهد کرد.

تجلیلی اذعان کرد: در حال حاضر از ۱۰۰٪ ظرفیت بیمارستان ایرانمهر فقط از ۱۰٪ ظرفیت آن استفاده می‌شود و یکی از اشکالات آن هم بحث‌ عدم وجود متخصصین و کادر پزشکی است که با توجه به افتتاح فرودگاه قطعا رفت و آمدها و رغبت به حضور برای خدمت به شهرستان بیشتر می‌شود.

همچنین وی در خصوص خدمت‌رسانی نیروی زمینی سپاه در این منطقه تصریح‌کرد: قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق کشور که بعد از‌حوادث سال ۸۸ در استان سیستان و‌بلوچستان حضور پیدا کرده و از‌همان لحظات اول در موضوعات متعدد اعم از امنیت، کنترل، امنیت مرزها و مبارزه با بحث ورود معاندین و مخالفین نظام به کشور و هم مسائل دیگر مانند راه سازی، برق رسانی، آبرسانی و بیمارستان خدمت رسانی داشته و در کنار مردم بوده‌اند.


 افتتاح این فرودگاه هم به دست نیروهای مهندسی نیروی زمینی سپاه توسعه و‌انجام شده و‌خدمات نظام و‌سپاه به خوبی به عنوان کارگزار نظام هم در بحث توسعه و هم امنیت به درستی اجرائی شده است.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب: 26478
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *