800
۰
رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران سراوان خبرداد:

دیدار با خانواده شهدای حادثه کوه سفید در سراوان

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران سراوان گفت: به منظور گرامیداشت سالروز شهدای حادثه کوه سفید سال ۶۰ در سراوان با خانواده معظم شهدا دیدار صورت گرفت.
دیدار با خانواده شهدای حادثه کوه سفید در سراوان
غلامعلی اسلامی در گفتگو با خبرنگار شستون بیان کرد: به مناسبت سالروز شهادت شهید لال محمد سپاهیان و ۳۲ نفر از نیروهای متعد، ولایی و جان برکف نیروی زمینی در درگیری با گروهک تروریستی در اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۰ در منطقه کوه سفید برنامه ریزی برای دیدار با خانواده معظم شهدا صورت گرفت.

وی افزود: به پاش قدر دانی از شکیبایی و بردباری خانواده معظم شهدا به همراه معاون سیاسی فرمانداری سراوان و جانشین فرمانده انتظامی شهرستان در منزل جمعی از شهدا حضور یافتیم.

رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران سراوان ادامه داد: وظیفه و خدمتگزاری برای ادای دین به مقام والای شهدا است گرچه نمی‌توانیم گوشه‌ای کوچک از رشادت‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان را جبران کنیم اما وظیفه خود می‌دانیم که به مشکلات خانواده شهدا رسیدگی کنیم.

اسلامی دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش دانست و خاطرنشان کرد: حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون خون شهدا هستیم.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 26479
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *