800
۰
امام جمعه اهل سنت سراوان:

اقدام زشت و ننگین تروریستی و به شهادت رساندن مرزبانان محکوم است

امام جمعه اهل سنت سراوان گفت: اقدام زشت و ننگین شب گذشته در منطقه مرزی سراوان «مزه سره» به شدت محکوم است.
اقدام زشت و ننگین تروریستی و به شهادت رساندن مرزبانان محکوم است
مولوی سید عبدالصمد ساداتی در گفتگو با خبرنگار شستون بیان کرد: حمله ناجوانمردانه و این اقدام بسیار زشت و ننگین تروریست‌های کوردل و معاندین که منجر به شهادت رسیدن مرزبانان در منطقه هنگ مرزی سراوان شد را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی افزود: چندین نفر از مرزبانان در منطقه «مزه سر» به درجه رفیع شهادت رسیدند که خداوند متعال روح آنها را صلحا محشور و به بازماندگان و خانواده معظم آنها صبر جزیل عنایت بفرماید.

امام جمعه اهل سنت سراوان ادامه داد: مرزبانان جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای امنیت مرز، کشور و مردم در این منطقه خدمت و مرزبانی کردند که شب گذشته ناجوانمردانه به شهادت رسیدند، اگر امروز امنیت دارین به برکت خون شهداست و باید قدردان باشیم.

مولوی ساداتی اذعان کرد: چنین حرکاتی برای امنیت منطقه بسیار مضر است، مردم این چنین حرکاتی را محکوم می‌کنند، مردم خواهان امنیت هستند.

وی با بیان اینکه امنیت مرز اولویت دارد، مردم از چنین اقدامات مجرمانه متنفر هستند، افرادی که دست به حرکات این چنینی می‌زنند میخواهند مقابل مردم قرار گیرند.

امام جمعه اهل سنت سراوان تصریح کرد: مرزداران و تمامی نیروهای نظامی برای امنیت این منطقه تلاش می‌کنند و مردم پشتوانه مرزداران هستند.

انتهای خبر/
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب: 26495
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *