در پشتیبانی از مردم مظلوم غزه صورت می‌گیرد؛

حضور باصلابت سراوانی‌ها در راهپیمایی روز قدس

15 فروردين 1403 ساعت 9:44

امام‌جمعه سراوان گفت: مردم مسلمان سراوان که همیشه در صحنه بودند این بار و در روز قدس به پشتیبانی از مردم مظلوم غزه حضور باصلابتی را در میدان خواهند داشت.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در گفتگو با شستون بیان کرد: ایام سوگواری امیرالمؤمنین علی (ع) را به شیفتگان و دلدادگان آن حضرت را تسلیت عرض می‌کنیم، امیدواریم این ایام به برکت این روزها و ماه‌ها ایامی باشد که ما شنونده پیروزی نهضت مقاومت به‌خصوص مردم قهرمان غزه و نابودی رژیم سفاک صهیونیستی باشیم.
 
وی افزود: در جنگ بین رژیم صهیونیستی با محور مقاومت این را باید بدانیم که بازنده واقعی این نبرد بنا به فرموده خدای متعال رژیم صهیونیستی است و پیروز میدان حتماً مقاومت است و چندین ماه هم هست که این مبحث شروع شده است، از طوفان الاقصی چندین ماه می‌گذرد، رژیم صهیونیستی با همه پشتیبانی‌هایی که از استکبار داشته با همه سفاکی‌ها و وحشی‌گری‌هایی که خودش داشته تا به الان به هیچ یک از اهدافش در غزه نرسیده است.
 
امام‌جمعه سراوان گفت: محور مقاومت از محور مقاومت تبدیل شده به شبکه مقاومت و آن تدبری که در مسیر مقابله با رژیم صهیونیستی داشته است نقطه‌به‌نقطه به‌خوبی با برنامه پیش رفته؛ اما رژیم صهیونیستی با وحشی‌گری و با کشتار زن و کودک به هیچ‌کدام از اهداف خود نرسیده است؛ بلکه تمام توان خود را در غزه گذاشته است و بیشتر از این هم توانی ندارد.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری تصریح کرد: حال شما شنیدید این رژیم بر خلاف همه قوانین و مقررات بین‌المللی بر کنسولگری حمله می‌کند و تمام برنامه‌های بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد که این نشان دستپاچگی و ضعف رژیم صهیونیستی است، نشان از این هست که رفتنی و نابودشدنی است و حتماً محور مقاومت پیروز است و حتماً نصرت الهی در پیش است و حتماً قدس آزاد خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: ما یقین داریم جبهه مقاومت امروز پیروز میدان است و ما به همین زودی زود ان‌شاءالله شاهد پیروزی مردم غزه و محور مقاومت خواهیم بود و در مسجدالاقصی شاهد خواندن نماز بدون بودن رژیم صهیونیستی در آن سرزمین خواهیم بود.
 
امام‌جمعه سراوان ادامه داد: ما با هر توانی که داریم باید برای پشتیبانی و دلگرمی مردم غزه، برای مقابله با وحشی‌گری رژیم صهیونیستی به میدان بیاییم، یکی از آن ظهور و بروزهای پشتیبانی از مردم غزه و نفرت از رژیم صهیونیستی حضور در روز قدس است، این نشان از پشتیبانی‌کردن مردم غزه است و هرچه حضور پررنگ‌تر باشد یقیناً رژیم صهیونیستی وحشت بیشتری در دلش می‌افتد و از این سمت مردم مظلوم، مقاوم و مجاهد غزه امیدوارتر می‌شوند و جبهه مقاومت یقیناً پیشرفت و حرکتش پرسرعت‌تر می‌شود.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری اذعان کرد: ما مسلمانیم در مسلمانی خودمان باید این را بدانیم که یکی از جاهایی که باید ما حضور پیدا بکنیم به‌عنوان یک مسلمان دستور الهی و امر الهی را به‌قول‌معروف به اجرا بگذاریم حضور در روز قدس است به‌خصوص مردم دین‌دار و مقاومت شهرستان سراوان که همیشه در میدان بودند و این روز را هم باید بادقت و قدرت و باصلابت بیشتری وارد میدان بشوند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 27430

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/27430/حضور-باصلابت-سراوانی-ها-راهپیمایی-روز-قدس

شستون
  https://shastoon.ir