800
۰
امام جمعه اهل سنت مهرستان:

افزایش ارتباطات اقتصادی کشور های اسلامی موجب رونق اقتصادی می شود/ اسرائیل و آمریکا دست های پشت پرده جدایی اقلیم کردستان عراق

امام جمعه اهل سنت مهرستان گفت: وظیفه مسلمانان است که با یکدیگر تبادلات اقتصادی داشته باشند چرا که این این ارتباط موجب افزایش رونق اقتصادی می شود.
افزایش ارتباطات اقتصادی کشور های اسلامی موجب رونق اقتصادی می شود/ اسرائیل و آمریکا دست های پشت پرده جدایی اقلیم کردستان عراق
مولوی حسین زهی امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان در گفت و گو با شستون با اشاره به دیدار طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: مقام معظم رهبری به افزایش روابط اقتصادی میان ایران و ترکیه تأکیداتی را داشته اند که با توجه به همسایه بدون این دو کشور با یکدیگر نیاز است مبادلات اقتصادی داشته باشند و هم این مبادلات را افزایش دهند.
 
وی افزود: روابط اقتصادی در جهان مانند یک دهکده می باشد که همواره با یکدیگر در ارتباط هستند، پس کشور های اسلامی به ویژه آن ممالکی که در همسایگی یکدیگر قرار دارند لازم است از این فرصت بهره درست را ببرند و تبادلات اقتصادی روز افزونی با هم داشته باشند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان خاطر نشان کرد: وظیفه مسلمانان است که در کنار هم و در ارتباط با یکدیگر باشند چرا که افزایش ارتباط موجب افزایش رونق اقتصادی در هر کشور می شود، همانطوری که مقام معظم رهبری در خصوص هم اندیشی و هم فکری میان ایران و ترکیه سخن گفته اند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
 
مولوی حسین زهی با اشاره به هوشیاری رهبر معظم انقلاب در خصوص همه پرسی و جدایی اقلیم کردستان از عراق که آمریکا و اسرائیل دست های پشت پرده این موضوع هستند، گفت: لازم است دیگر کشور های اسلامی با مقام معظم رهبری همگام و هم صدا شوند و مانع از تجزیه کشور های اسلامی شود و تلاش کنند تا صلح و سازش ایجاد شود.
 
وی ادامه داد: سران کشور های اسلامی از مردم ستمدیده و رنج کشیده میانمار حمایت کنند و وحدت خود را در این خصوص به نمایش بگذارند.
 
امام جمعه اهل سنت مهرستان خاطر نشان کرد: مسلمانان زیادی در عراق، سوریه و میانمار به شهادت رسیده اند، بهتر است کشور های اسلامی مقابل دشمنان وحدت داشته باشند و این موضوع را جهانیان نشان دهند تا ابهت کشور های اسلامی مورد توجه دیگران قرار بگیرد.
 
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۴۳
کد مطلب: 8950
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *