800
۰
در گفت و گو با کارشناسان اقتصادی سراوان مطرح شد

ایجاد سوء ظن در مردم در سایه فعالیت های دولت/سهام عدالت سود کلانی به جیب دولت است

کارشناس اقتصادی شهرستان سراوان اظهار داشت: این مقدار پول دریافتی از مردم سود کلانی است که به جیب دولت می رود و به نوعی دستبرد به سهام عدالت مردم محسوب می شود.
ایجاد سوء ظن در مردم در سایه فعالیت های دولت/سهام عدالت سود کلانی به جیب دولت است
ناهید بارک زهی کارشناس مسائل اقتصادی در گفت و گو با شستون با بیان اینکه بسیاری از افراد سهام عدالت خود را ثبت نام کرده اند و واریز مقداری پول جهت دریافت سهام عدالت در آنها تردید ایجاد کرده است، گفت: این مقدار پول دریافتی از مردم سود کلانی است که به جیب دولت می رود و به نوعی دستبرد به سهام عدالت مردم محسوب می شود.
وی با بیان اینکه اینکه دولت به هر طریقی در حال آزار و اذیت مردم می باشد، تصریح کرد: اگر قرار است که سهامی به مردم یا قشر خاصی تعلق بگیرد، این سهام را بدون دریافت پول بدهند.
کارشناس اقتصادی سراوان با بیان اینکه واریز پول مورد استقبال مردم نمی باشد و قابل هضم نیست، اظهار داشت: دولت با بررسی و تدبیر چاره دیگری اندیشه کند.
علی حسین بر استاد دانشگاه پیام نور شهرستان سراوان در این زمینه در گفت و گو با شستون با بیان اینکه واریز پول به حساب دولت جهت دریافت سهام عدالت در کشور امر نادرستی است، تصریح کرد: مردم نمی توانند پولی به حساب دولت واریز کنند تا در ازای آن مقدار ناچیزی به آنها پول داده شود و این امر با عقلانیت سازگار نیست و به همین خاطر است که مردم استقبال نمی کنند.
وی با بیان اینکه سهام عدالت قابل برگشت به مالکیت دولت است، خاطر نشان کرد: در واقع مردم هیچ مالکیت بر سهام عدالت خود ندارند و در واقع نوعی دستبرد محسوب می شود.
استاد دانشگاه پیام نور سراوان با اشاره به اینکه کسری بودجه دولت با این مبلغ ناچیز جبران نمی شود، اظهار داشت: این اقدام دولت بیشتر  باعث ایجاد سوء ظن نسبت به فعالیت های دولت می شود که می گویند به شما سهام می دهیم و هنوز خبری از سهام عدالت نیست.
وی در پایان تصریح کرد: مردم این موضوع را از طریق مجلس پیگیری کنند که اگر حقشان باشد از راه قانونی به سهام عدالت خود دست پیدا کنند.
 
انتهای پیام/1675
 
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 8959
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *