800
۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان:

رئیس جمهور آمریکا به دنبال فریب افکار عمومی است/ ملت ایران پاسخ دندان شکنی به ترامپ خواهند داد

امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان با اشاره به سخنان شب گذشته رئیس جمهور آمریکا گفت: ملت ایران متحد هستند و به هر فردی که بخواد در امور کشور دخالت و یا به ملت توهین کند، پاسخ دندان شکنی خواهند داد.
رئیس جمهور آمریکا به دنبال فریب افکار عمومی است/ ملت ایران پاسخ دندان شکنی به ترامپ خواهند داد
مولوی سید عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با اشاره به سخنان شب گذشته رئیس جمهور آمریکا در خصوص ایران اظهار داشت: شایسته رئیس جمهور یک کشور نیست که چنین بی پایه و اساس صحبت کند.
وی افزود: برای همه دنیا مشخص شد که همواره آمریکا ناقض معاهده ها به ویژه برجام بوده است، جمهوری اسلامی ایران به تمامی عهد های خود در همه موارد پایبند بوده است، در سخنرانی شب گذشته ترامپ برای همه دنیا مشخص شد که آمریکا پایبند به هیچ عهد، پیمان و اصولی نیست.
امام جمعه شهرستان سراوان در خصوص اینکه رئیس جمهور آمریکا از ملت مسلمان ایران به عنوان ملت تروریست نام برده است، گفت: هدف ترامپ کل ملت ایران است، وی میخواد آب را گل آلود کند و از طریق به اهدافش برسد و به کشور ضربه وارد کند.
مولوی ساداتی اضافه کرد: رئیس جمهور آمریکا یک چهره منفور در دنیا می باشد تا جاییکه مردم خود آمریکا نیز به وی معترض هستند.
وی با اشاره به حک شدن اسم خلیج فارس بر سنگ قبر یکی از سربازان آمریکایی، ادامه داد: خلیج فارس تا ابد فارس خواهد ماند و هیچ وقت به خلیج عدم(عربی) تغییر نخواهد کرد چرا که از ابتدا خلیج فارس بوده و در تاریخ نیز به همین اسم ثبت شده است.
امام جمعه شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: رئیس جمهور آمریکا به دنبال فریب دادن افکار عمومی در جهان است اما نمی‌داند که خود فریب خورده است و در آینده نه چندان دور میان کشورهای اروپایی و مردم آمریکا جایگاهی نخواهد داشت.
مولوی ساداتی با تأکید بر اینکه ملت فهیم ایران همواره در همه زمینه‌ها با هم متحد هستند، تصریح کرد: به هیچ فرد و کشوری اجازه دخالت در امور کشور را نخواهیم داد و با پاسخ کوبنده، محکم و دندان شکن به ترامپ، اجازه سوء استفاده به دیگران را نخواهیم داد.
شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 8997
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *