800
۰
نماینده مردم شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان:

سپاه پاسداران افتخار کشور است/ ناکامی نقشه های شوم ترامپ در خاورمیانه علت دشمنی رئیس جمهور آمریکا با ایران

نماینده مردم شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان گفت: سپاه پاسداران با اقتدار در عراق و سوریه نقشه های ترامپ و هم پیمانانش را نقش بر آب کرده اند که به این دلیل با ایران دشمنی می کند.
سپاه پاسداران افتخار کشور است/  ناکامی نقشه های شوم ترامپ در خاورمیانه علت دشمنی رئیس جمهور آمریکا با ایران
محمد باسط درازهی نماینده مردم شهرستان های سراوان، سیب و سوران و‌مهرستان در گفت و گو با شستون با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا، اظهار داشت: سخنان ترامپ بی منطق و کاملا بی پایه و اساس بوده است و اتهاماتی که به ملت ایران وارد کرده است از نظر همگان مردود می باشد.
وی با بیان اینکه یک سیاست مدار به این روش صحبت نمی کند، گفت: ترامپ دیوانه ای بیش نیست، با منطق صحبت نمی کند و سخنانش از بن و ریشه کاملا بی اساس است.
نماینده مردم شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران یکی از ارگان های نظام و از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.
درازهی خاطر نشان کرد: رئیس جمهور آمریکا و هم پیمانانش با به وجود آوردن داعش و گروه های تروریستی قصد پیاده سازی اقدامات ضد بشری بی شماری را در خاورمیانه داشتنه اند، که با وجود نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران، ناکام شده اند.
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سوریه، عراق و داخل کشور با اقتدار برنامه های شوم و پلید آمریکا را نقش بر آب کرده اند که به این دلیل با ملت ایران دشمنی می کند.
نماینده مردم شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان اضافه کرد: دشمنی آمریکا تازگی ندارد و سیاست مداران این کشور از دیر باز با ملت ایران دشمنی و کینه داشته اند و در آینده نیز خواهند داشت اما یقینا ملت ایران به راه خود همچنان ادامه خواهند داد.
درازهی در پایان خاطر نشان کرد: ملت سرافراز ایران با اتحاد و همبستگی مقابل یاوه گویی های ترامپ ایستاده اند و همچنان به راه خود در سایه ولایت فقیه و حمایت از نیروهای نظامی و انتظامی کشور مانند سپاه پاسداران، ارتش، نیروی انتظامی و بسیجیان ادامه خواهند داد.
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب: 9017
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *