آهنگ ساز و نوازنده مطرح موسیقی کشور شهرستان سراوان:

ترامپ جایگاه ریاست جمهوری خود را خدشه دار کرد/ امنیت و اقتدار کشور ارمغان سپاه پاسداران است

شستون , 24 مهر 1396 ساعت 8:33

آهنگ ساز و نوازنده مطرح شهرستان سراوان با اشاره به اینکه سپاه در قلب ملت ایران قرار دارد، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با محافظت مناسب از مرزها و با اقتدار ی که از خود در منطقه و جهان نشان داده است، امنیت کامل را برای ملت به ارمغان آورده است.


محمد علی محمد حسنی در گفت و گو با شستون اظهار داشت: یاوه گویی های اخیر رئیس جمهور آمریکا در خصوص ملت ایران بی پایه و اساس بود و ترامپ با این سخنرانی جایگاه ریاست جمهوری خود را خدشه دار کرده و به عنوان یک چهره منفور شناخته شد.
وی افزود: خلیج فارس از دیر باز به همین عنوان بوده  و این نام در تاریخ و نقشه های جغرافیایی نیز درج شده است که نشان از همیشگی بودن خلیج فارس دارد.
آهنگ ساز و نوازنده مطرح کشور ادامه داد: ملت و هنرمندان ایران در یک اقدام مثبت، همه جانبه و به موقع با همدلی و اتحاد به اظهارات بی بنیان ترامپ پاسخ دادند.
محمد حسنی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با محافظت مناسب از مرزها و با اقتدار ی که از خود در منطقه و جهان نشان داده است، امنیت کامل را برای ملت به ارمغان آورده است.
این هنرمند نامی سراوان با اشاره به خدمات گسترده سپاه در جهت رفاه حال مردم فهیم ایران، خاطر نشان کرد: سپاه از اوایل انقلاب تا کنون یار و یاور همیشگی مردم بوده و این را با حضور موثر و به موقع در رفع مشکلات و معضلات اجتماعی مانند محرومیت زدایی، سازندگی، جهادی و اشتغال زایی ثابت کرده است.
آهنگ ساز و نوازنده موسیقی مطرح کشور گفت: سپاه پاسداران و بسیجیان همانند دیگر نیروهای نظامی و انتظامی کشور در قلب ملت ایران قرار دارند و همواره دستگیر مستمندان، مستضعفان و محرومین بوده است.
محمد حسنی در پایان خاطر نشان کرد: "کُچَک ءَ گَپّ اِت کارواں وتی راه ءَ رو اِت" ، سگ همیشه واق واق می کند اما مانع از رسیدن هدف نمی شود.
 
 
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 9018

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/9018/ترامپ-جایگاه-ریاست-جمهوری-خود-خدشه-دار-امنیت-اقتدار-کشور-ارمغان-سپاه-پاسداران

شستون
  https://shastoon.ir