800
۰
رئیس هیئت بازی های بومی و محلی خبر داد

برگزاری فستیوال های دانش آموزی با هدف نهادینه کردن بازی های سنتی/ هیئت بازی های بومی و محلی سراوان هیئت برتر کشور شد

رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان گفت: با هدف نهادینه کردن بازی های سنتی فستیوال های دانش آموزی در سطح مدارس شهرستان در حال برگزاری است.
برگزاری فستیوال های دانش آموزی با هدف نهادینه کردن بازی های سنتی/ هیئت بازی های بومی و محلی سراوان هیئت برتر کشور شد
مراد شیخ زاده در گفت و گو با شستون اظهار داشت: فستیوال های دانش آموزی با هدف نهادینه کردن بازی های سنتی و نیاکان با همکاری آموزش و پروش و مدارس سطح شهرستان در رشته های هفت سنگ، طناب کشی، دارت، بولینگ فوتبال و دو با گونی در حال برگزاری است.
 وی با بیان برگزاری جشنواره در دبیرستان شهریار سراوان خاطر نشان کرد: در رشته تیمی هفت سنگ 6تیم، طناب کشی 6 تیم و در رشته های انفرادی دارت27 نفر، بولینگ فوتبال 25 نفر و دو با گونی 15 نفر شرکت داشتند.
رئیس هیئت بازی های بومی و محلی شهرستان سراوان افزود: سر انجام پس از رقابت تنگاتنگ دانش آموزان در رشته هفت سنگ تیم هشتم الف و در رشته طناب کشی تیم آینده سازان مقام های اول را کسب کردند.
شیخ زاده اضافه کرد: در رشته های انفرادی دارت به ترتیب؛ عرفـــــان دهانی، آرش کشــــــانی، احمد حسین بر
و در رشته بولینگ فوتبال؛ ذکریـــا طـــریقی، ناصر گمشادزهی، مبین صــــــادقی و در رشته دو با کیسه گونی؛ علــــی مجــــاهـــــد، منصور حبیب زهی و حامـــد جنگی زهی  مقام اول تا سوم این سری از مسابقات را کسب کردند که با اهدای جوایز از آنان تجلیل شد.
وی در پایان  با اشاره به اینکه طبق روال همیشگی در قسمت مسابقات فرهنگی نیز به پنج نفر از دانش آموزان که به سوالات قرآنی و دینی پاسخ صحیح دادند، با اهدای جوایز قدردانی شد، خاطر نشان کرد: هیئت بازی های بومی و محلی شهرستان در کشور مقام برتر را کسب کرده است.

انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 9154
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *