800
۰
فرماندار سراوان:

حضور منسجم مردم سراوان در راهپیمایی 13 آبان/ آمریکا در مجامع بین الملل تنها مانده است

فرماندار سراوان با بیان اینکه برجام یک معاهده بین المللی است، گفت: آمریکا با رویکرد جدیدش در مجامع بین المللی تنها مانده است
حضور منسجم مردم سراوان در راهپیمایی 13 آبان/ آمریکا در مجامع بین الملل تنها مانده است
درویش نارویی در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با شستون اظهار داشت: همانطور که امروز، روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است، مردم حضور با شکوه در این راهپیمایی را تکلیف خود دانسته اند.
وی با بیان اینکه شهروندان سراوانی در صفوف منسجم و متحد قرار گرفتند و مانند همیشه با آرمان های امام راحل (ره) ، دستاوردهای انقلاب و خون شهدای گرانقدر که در راه تثبیت این ارزش ها بر زمین ریخته شده در یوم الله 13 آبان شرکت کردند، گفت:  زنان و مردان سراوانی یک صدا و یک دست  با شعار همیشگی "مرگ بر استکبار جهانی"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" صدای خود را به گوش تمامیت خواهان دنیا رساندند.
 فرماندار سراوان با اشاره به اینکه امروز یک انسجام ملی در کشور شکل گرفته است، افزود: آمریکا هیچ گاه نمی خواهد در عرصه بین الملل کشوری مستقل شود و از توان دفاعی مستقلی برخوردار باشد.
 نارویی افزود: آمریکا خود را رهبر جهان تلقی می کند و ملت بزرگ ایران هرگز این نوع رویکرد را برنتابیده است، بنابراین آمریکا فکر می کند  ایران اسلامی به عنوان یک قدرت بین المللی در خاور میانه منافع وی را به خطر انداخته است که الحمدالله ایران اسلامی توانسته نقش خوبی را ایفا کند.
وی در تکمیل مطلب فوق اضافه کرد: امروز هیچ حرکتی در عرصه بین المللی، خصوصا در خاور میانه بدون ایران امکان پذیر نخواهد بود که این خود یک نوع یک نوع تهدید برای منافع آمریکا به شمار می رود.
 فرماندار سراوان با اشاره به اینکه برجام یک معاهده بین المللی می باشد و آمریکا یک عضو از گروه 5+ 1 است، خاطر نشان کرد:  کشور هایی که عضو این معاهده هستند رویکرد آمریکا رو محدود کردند و هم اکنون آمریکا در صحنه بین المللی تنها مانده است.
نارویی با بیان اینکه آمریکا به تنهایی نمی تواند اهداف خود را پیش ببرد، اضافه کرد: آمریکا با ایجاد فضا سازی در تلاش است که ایران معاهده را بشکند اما با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری ایران هرگز چنین کاری را نخواهد کرد.

 
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 9236
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *