جانشین فرماندهی ناجای سراوان خبر داد؛

کشف بیش از یک تن سموم کشاورزی قاچاق در سراوان

شستون , 23 آبان 1396 ساعت 8:39

جانشين نیروی انتظامی شهرستان سراوان از کشف یک تن و 200 کيلوگرم سموم کشاورزی قاچاق در سراوان خبر داد.


سرهنگ نصر الله شیبک در گفت و گو با شستون از کشف یک تن و 200 کیلوگرم سموم کشاورزی قاچاق در شهرستان سراوان خبر داد و اظهار داشت: در پی اطلاع رسانی خبری مبنی بر نگهداری مقدار قابل توجهی کالای قاچاق در انباری در شهر سراوان، این موضوع به طور ویژه توسط ماموران ناجا بررسی شد.
وی در ادامه افزود: ماموران پليس امنيت عمومی ناجای سراوان با هماهنگی قضایی برای بررسی این موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سراوان با بیان اینکه پس از پايش گسترده اطلاعاتی و اقدامات فني این انبار شناسایی شده است، تصریح کرد: در بازرسی از این انبار توانستیم یک تن و 200 کيلوگرم سموم کشاورزي به ارزش 100 میلیون تومان را از قاچاقچيان کشف کنیم.
وی خاطر نشان کرد: در اين رابطه دو متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.
شیبک تصریح کرد: مجموعه و کارکنان نیروی انتظامی سراوان با توان تلاش می کنند که از قاچاق مواد و کالا در این منطقه جلوگیری کرده تا به اقتصاد داخلی کشور صدمه ای وارد نشود.
وی در پایان گفت: خرید و مصرف کالای خارجی به معنی ایجاد اشتغال برای جوانان کشور های بیگانه است و این امر موجب می شود که با هوشیاری و همکاری مردم و ناجا به طور کامل از قاچاق هر گونه کالا جلوگیری شود.
 
انتهای پیام/1675
 


کد مطلب: 9361

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/9361/کشف-بیش-یک-تن-سموم-کشاورزی-قاچاق-سراوان

شستون
  https://shastoon.ir