800
۰
رئیس صنعت، معدن و تجارت سراوان:

تغییر فصل موجب نوسانات قیمت گوجه شده است/ بازرسان نظارتی همچنان در حال گشت زنی

رئیس صنعت، معدن و تجارت سراوان با توجه به فصلی بودن تولید گوجه فرنگی، گفت: تغییر فصل و شرایط آب و هوایی می تواند از علت های افزایش قیمت این محصول باشد.
تغییر فصل موجب نوسانات قیمت گوجه شده است/ بازرسان نظارتی همچنان در حال گشت زنی
مهرداد طاهری در گفت و گو با شستون با توجه به تولید مقطعی گوجه در کشور، اظهار داشت: در حال حاضر گوجه فرنگی نوبر که مرغوب ترین نوع گوجه محسوب می شود، با قیمت سه هزار و 500 تومان به فروش می رسد.
وی  با بیان اینکه هرساله با فرارسیدن فصل زمستان قیمت برخی از میوه و تره بار افزایش می یابد، افزود: در فصل پاییز و زمستان گوجه فرنگی گلخانه ای وارد بازار می شود که می تواند یکی از علل های  افزایش قیمت این محصول باشد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان گفت: گوجه فرنگی مورد نیاز شهرستان از چابهار و شیراز تأمین می شود که این امر نیز موجب نوسانات نرخ قیمت گوجه فرنگی می شود.

 طاهری ادامه داد: بازار میوه و تره بار زیر ذره بین کارشناسان و بازرسان نظارتی این اداره قرار دارد که در ساعات مختلف شبانه روز در حال گشت زنی هستند و برای متخلفین پرونده تشکیل می شود.
 وی در پایان از مردم خواست تا هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی و کم فروشی و یا عدم درج برچسب واحد قیمت را با شماره 124 رسیدگی به شکایات اداره صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند.

انتهای پیام/
 
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 9368
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *