رئیس جمعیت هلال احمر سیب و سوران خبر داد؛

اهدای 40 تن خرما توسط مردم سوران به زلزله زدگان غرب کشور/ جمع آوری کمک های مردمی ادامه دارد

27 آبان 1396 ساعت 10:44

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان گفت: تا کنون 40 تن خرما توسط مردم خیر و نیکو اندیش این منطقه جهت کمک به زلزله زدگان کرمانشاه جمع آوری شده است.


دین محمد جهاندیده در گفتگو با خبرنگار شستون اظهار داشت: مردم خیر و همیشه در صحنه  شهرستان با حضور در پایگاه های هلال احمر در نقاط مختلف شهرستان کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به این سازمان تحویل دادند.
وی با بیان اینکه تا کنون 40 تن خرما اهدای مردم جمع آوری شده است، افزود: با توجه به اینکه هنوز برخی از سازمان و ادارات شهرستان کمک های خود را به هلال احمر تحویل نداه اند، میزان کمک های مردمی افزایش خواهد یافت.
رئیس جمعیت هلال احمر سیب و سوران با شاره به اینکه دریافت کمک های مردمی همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: کمک های غیر نقدی شامل آب معدنی، پتو، خرما، بخاری نفتی و برقی، لباس گرم و کنسروجات می باشد.
جهاندیده با اشاره به اینکه حضور مردم در پایگاه های هلال احمر چشمگیر و قابل ستایش است ، اذعان داشت: علاوه بر سازمان هلال احمر دیگر سازمان ها شامل بهزیستی و کمیته ی امداد و حتی امامان جمعه و جماعت برای جمع آوری کمک ها فعال هستند.
وی در پایان گفت: ان شاالله بتوانیم امانت دار خوبی باشیم و هدایا و کمک های مردم عزیز شهرستان سیب و سوران را برای مردم شریف زلزله زده ی غرب کشور ارسال و گرما بخشی برای دلهای پر از غم و اندوه آنان در این هوای سرد باشیم.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 9399

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/9399/اهدای-40-تن-خرما-توسط-مردم-سوران-زلزله-زدگان-غرب-کشور-جمع-آوری-کمک-های-مردمی-ادامه

شستون
  https://shastoon.ir