امام جمعه اهل سنت سراوان:

حضور موثر بسیجیان در مناطق صعب العبور در راستای سازندگی/ بی اعتنایی به مادیات از ویژیگی های بارز بسیجیان است

30 آبان 1396 ساعت 20:11

امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان گفت: بسیجیان در مناطق صعب العبور در راستای سازندگی حضور موثر و چشمگیری داشته اند.


مولوی سید عبدالصمد ساداتی در گفت و گو با شستون اظهار  داشت: از آنجایی که بسیج نیروی مردمی و از بدنه خود ملت است، در عرصه های مختلف برای مردم فعالیت داشته است. 
وی با اشاره به اینکه بسیج حلقه واصله همه اقشار جامعه است،  گفت: بسیج در همه زمینه ها به ویژه سازندگی فعالیت های خوبی را در کشور،  استان و به ویژه شهرستان سراوان انجام داده است. 
امام جمعه اهل سنت سراوان ادامه داد: بسیجیان که متشکل از همه اقشار کشور همچون دانش آموزان،  دانشجویان،  فرهنگیان و بازاریان است با سربلندی و از خود گذشتگی در زمانیکه نیروهای  دشمن از هر طرف کشور را محاصره کرده بودند،  حماسه ها خلق کردند و موجب شکست دشمن شدند.
مولوی ساداتی با اشاره به حضور موثر بسیجیان در مناطق صعب العبور جهت سازندگی، خاطر نشان کرد: یکی از ویژیگی های بارز افراد بسیجی کم توقع بودن می باشد که بدون چشم داشت در انجام تکلیف و وظیفه ملی و اسلامی در مواقع مورد نیاز حضور دارند. 
وی ایثار و از خودگذشتگی را از دیگر ویژیگی های بارز بسیجیان دانست که با بی اعتنایی به مادیات و با بصیرت و پایداری در عرصه های مختلف حضور دارند که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب،  یکی از برجسته ترین خصوصیاتی که برای فرد بسیجی قایل هستیم،  خلوص،  اخلاص و معنویت بسیجی و ارتباط با خداوند متعال است که این نیز خود یک تکلیف و ارشاد برای افرار بسیجی می باشد. 
 
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 9436

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/9436/حضور-موثر-بسیجیان-مناطق-صعب-العبور-راستای-سازندگی-بی-اعتنایی-مادیات-ویژیگی-های-بارز

شستون
  https://shastoon.ir