800
۰
امام جمعه موقت اهل سنت جالق:

کوتاه کردن دست داعش از جهان اسلام توسط سردار سلیمانی/ امریکا و اسرائیل حامیان داعش بودند

امام جمعه موقت اهل سنت جالق گفت: سردار سلیمانی با تدبیر و درایت خاص، آشنایی با فنون جنگی و تجربیاتی که در دوارن جنگ تحمیلی به دست آورده بود، توانست دست این گروه ملعون را از جهان اسلام کوتاه کند.
کوتاه کردن دست داعش از جهان اسلام توسط سردار سلیمانی/ امریکا و اسرائیل حامیان داعش بودند
مولوی مجیب الرحمن رئیسی در گفت و گو با شستون ضمن مسرت بخش بودن پیروزی گروه مقاومت اظهار داشت: گروه های تکفیری که فتوای کفر بسیاری از مسلمین جهان را صادر کرده بودند به جز افرادی که در رویه عملکرد مانند خودشان بودند، همه را کافر می دانستند سرانجام به دست گروه مقاومت نابود شدند.
 وی با بیان اینکه داعشی ها در اذهان خودخیال تسلط و تسخیر جهان اسلام را پرورانده بودند، اذعان داشت: روز گذشته با پیروزی بزرگ گروه مقاومت جهان اسلام از شر گروه های تکفیری نجات یافت.
امام جمعه موقت اهل سنت جالق نقش جمهوری اسلامی ایران در شکست دشمن را موثر ترین نقش عنوان کرد و افزود: سپاه پاسداران به فرماندهی سردار سلیمانی که با تدبیر و درایت خاص، آشنایی با فنون جنگی و تجربیاتی که در  دوارن جنگ تحمیلی به دست آورده بود، توانست در عملیات های متعدد داعش را از پای در آورد و دست  این گروه ملعون را از جهان اسلام کوتاه کند.
مولوی رئیسی در ادامه خاطر نشان کرد: طبق بررسی های انجام شده بزرگ ترین حامی داعش اسرائیل و آمریکا بودند چرا که مجروحین آنان را مداوا و نیروهای داعشی را به مهمات و اسلحه های نظامی تجهیز می کردند.
وی تصریح کرد: امریکا و اسرائیل چون نتوانستند مستقیم به اسلام ضربه وارد کنند از گروه های تکفیری داعش حمایت کردند و  در لباس اسلام جنایت های بزرگی را انجام دادند اما با هوشیاری ایران و نیروهای مقاومت نتوانستند اهداف خود پیاده کنند.

انتهای پیام
چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب: 9440
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *