800
۰
دکترای علوم سیاسی مطرح کرد؛

گرایش فداکاری بسیجیان به آن سوی مرزها/ شکست سازمان یافته ترین گروه تروریستی جهان توسط بسیجیان

دکترای علوم سیاسی و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان گفت: علی رغم اینکه داعش سازمان یافته ترین و ثروتمند ترین گروه تروریستی در جهان محسوب می شد اما سرانجام این سازمان توسط بسیجی ها و با اراده نظام به شکل یک جنگ پیشگیرانه در خارج از مرزهای ایران از بین رفت.
گرایش فداکاری بسیجیان به آن سوی مرزها/ شکست سازمان یافته ترین گروه تروریستی جهان توسط بسیجیان
 احمد رضا طاهری در گفت و گو با شستون با بیان اینکه ایده "بسیج" این نو آوری فرهنگی در ایران اسلامی توسط حضرت امام خمینی (ره) مطرح شده است، اظهار داشت: ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری بسیجیان محدود به داخل کشور نیست بلکه این فداکاری ها برای دفاع از ملت و حاکمیت به خارج از مرزها نیز کشیده شده است. 
 
وی گفت: اگر امروز داعش از هم پاشیده شده به خاطر شهیدانی چون حججی و فرماندهانی مانند قاسم سلیمانی و رهبر فرزانه ای چون آیت الله سید علی خامنه ای می باشد. 
 
دکترای علوم سیاسی و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان افزود: علیرغم حمایت سرویس های بیگانه از داعش و اینکه داعش سازمان یافته ترین و ثروتمندترین گروه تروریستی دنیای امروز محسوب می شد، اما این سازمان تروریستی توسط بسیجی ها و با اراده نظام به شکل یک جنگ پیشگیرانه در خارج از مرزهای ایران از بین رفت. 
 
طاهری ادامه داد: پس از گذشت ۳۹ سال از انقلاب، با کوشش سپاه پاسداران و به واسطه استقبال  عمومی مردم، بسیج یک فرهنگ شده است که ابعاد مختلف زندگی اجتماعی انسان را در بر می گیرد. 
 
وی اظهار داشت: رسالت بسیج اساتید این است که در حوزه های مختلف،  دانش و تکنولوژی خود را افزایش دهند تا بتوانند با دنیا رقابت کنند. 
 
دکترای علوم سیاسی و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان تصریح کرد: رسالت برادران بسیجی نظامی و امنیتی آن است که توان نظامی کشور را ارتقاء دهند تا هر شخصی نتواند اراده خود را بر کشور دیکته و یا تحمیل کند. 
 
طاهری در پایان خاطر نشان کرد: هنگامی که از لحاظ علمی و نظامی قدرتمند باشیم، طبیعتا قدرت چانه زنی مان در امور بین الملل بیشتر می شود در نتیجه با پشتوانه علمی، اقتصادی و نظامی می توانیم در دیپلماسی جهانی تاثیر گذار باشیم.
 
 
انتهای پیام/
 
 
پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 9449
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *