800
۰
سرپرست مجتمع آموزش عالی سراوان:

هفته بسیج نماد گسترده ترین مجموعه انقلاب است/فتح قله های عزت حاصل فعالیت همه جانبه بسیج

سرپرست مجتمع دانشگاهی آموزش عالی شهرستان سراوان گفت: حاصل فعالیت همه جانبه بسیج، فتح قله های عزت، حماسه و افتخار بوده است.
هفته بسیج نماد گسترده ترین مجموعه انقلاب است/فتح قله های عزت حاصل فعالیت همه جانبه بسیج
محمد رضا ریگی در گفت و گو با شستون ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: این ایام فرخنده را به این سلحشوران صحنه های مختلف نظام تبریک می گویم.
 
وی افزود: هفته بسیج، نماد بزرگداشت گسترده‌ترین و متعالی‌ترین مجموعه ای است که با انفاس قدسی امام خمینی(قدس سره) جان گرفت و امروزه پس از سه دهه از عمر با برکت خود به شجره ی طیبه‌ای تبدیل شده است.
 
سرپرست مجتمع دانشگاهی آموزش عالی شهرستان سراوان با اشاره به فرمايشات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: بسیج وجودش برای دوستان انقلاب اسلامی مایه خرسندی، امید و اعتماد و برای دشمنان و کینه ورزان مایه بیم و هراس است.
 
 وی خاطر نشان کرد: حاصل فعالیت همه جانبه  بسیج، فتح قله های عزت، حماسه و افتخار بوده و نمونه بارز آن در هشت سال دفاع مقدس با رشادت، فداکاری و شجاعت نمایان شد.
 
ریگی با بيان اینکه رهروان راه بسیج، شهادت را به جان خریده و از تمامیت ارضی و ارزش های والای انقلاب دفاع کردند، تصریح کرد: بسیجیان امروزه با خلوص خود در صحنه های مختلف علمی، اجتماعی ، اقتصادی و سازندگی با شور و حال جهادی مشغول به خدمت هستند.
 
وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس اذعان داشت: این یادگار جاوید حضرت امام خمینی(ره) را به بسیجیان آزاده ، ایثارگران ، دلاورمردان، و به ویژه جامعه بسیجیان دانشگاهی تبریک و تهنیت عرض می کنم و توفیق و سربلندی بسیجیان عزیز را در خدمت صادقانه به ایران عزیز از درگاه حضرت حق خواهان هستم.


انتهای پیام/1676
 
 
شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۳
کد مطلب: 9473
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *