800
۰
امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق:

وحدت رمز موفقیت جهان اسلام/ ایجاد اختلافات قومی و مذهبی از اهداف آمریکا است

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق گفت: اتحاد و وحدت رمز پیروزی جوامع اسلامی مقابل سردمداران کفر است و اختلاف رمز شکست کشورهای اسلامی به شمار می آید.
وحدت رمز موفقیت جهان اسلام/ ایجاد اختلافات قومی و مذهبی از اهداف آمریکا است
مولوی مجیب الرحمن رئیسی در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه وحدت ضرورت جامعه اسلامی است، اظهار کرد: در این برهه حساس که از هر طرف دشمنان اسلام تا دندان مسلح شده اند برای از بین بردن اسلام و ایجاد تفرقه میان مسلمانان، نیاز است که مسلمین اختلافات فردی و جزئی را رها کنند.

وی با بیان کنار گذاشتن اختلافات و تمسک جستن به ریسمان الهی و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری،  اختلاف را سم مهلک برای جوامع اسلامی برشمرد و گفت:   در هر برهه از زمان که مسلمین شکست خورده اند نتیجه اختلاف و تفرقه بوده است.

 امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق در ادامه اتحاد و وحدت را رمز پیروزی و سربلندی جوامع اسلامی و مسلمانان مقابل سردمداران کفربرشمرد و افزود: رمز موفقیت مسلمانان وحدت و رمز شکست مسلمانان، اختلاف و تفرقه است.

مولوی مجیب الرحمن رئیسی اضافه کرد: تمامی سعی و تلاش دشمنان اسلام و سردمداران کفر از بدو اسلام در جهت ایجاد اختلاف میان مسلمانان بوده است تا از این طریق به اهداف خود دست پیدا کنند.

وی گفت: آمریکا که بزرگ ترین دشمن جهان اسلام است تلاش می کند که میان مسلمانان اختلافات قومی، مذهبی و طایفه ای ایجاد تا به اهدافش برسد که نتیجه آن در عراق، افغانستان و سوریه مشاهده شد.

انتهای پیام/ الف.د
پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب: 9522
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *