امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق:

رژیم غاصب صهیونستی به دنبال جبران عجز خود در منطقه است/ عدم تسلط دشمن به مسلمانان در سایه اتحاد

شستون , 16 آذر 1396 ساعت 8:54

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق گفت: رژیم صهیونستی و ترامپ با قرار دادن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل به دنبال جبران ناتوانی خود در منطقه هستند.


مولوی مجیب الرحمن رئیسی در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه سرزمین قدس متعلق به اسلام و مسلمین است، اظهار کرد: قدس جزو قلمرو جهان اسلام است و خواهد ماند.
وی عجز و ناتوانی  رژیم صهیونیستی منحوس و غاصب در منطقه را دلیل درخواست قرار دادن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل از ترامپ ملعون بیان کرد که رژیم غاصب امروز در منطقه به بن بست رسیده است.
 امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق ادامه داد: رژیم صهیونستی و ترامپ می خواهند از این طریق ناتوانی و عجز خود را جبران کنند و به خود چنین جرعتی را داده اند که چنین گستاخی را انجام دهند.
 مولوی رئیسی با بیان اینکه مسلمانان مشمول مشکلات جدی و دارای اختلاف و تشتت هستند، گفت: نتیجه این شد که رژیم صهیونیستی به خود این جرعت را داده است که این توهین را به عالم اسلام روا بدارد.
وی اضافه کرد: به جهان اسلام و مسلمانان لازم است که به خود بیایند و اجازه ندهند که رژیم صهیونستی و استکبار جهانی اهداف شوم و برنامه های از پیش طراحی شد خود را اجر کنند.
امام جمعه موقت اهل سنت شهرجالق خاطرنشان کرد: در سایه اتحاد، وحدت ملل اسلامی و مذاهب اسلامی و همچنین ید واحد بودن جوامع مسلمان  و آگاهی از نقشه های دشمن، هرگز نمی توانند به مسلمانان تسلط یابند.

انتهای پیام/ الف. د


کد مطلب: 9592

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/9592/رژیم-غاصب-صهیونستی-دنبال-جبران-عجز-خود-منطقه-عدم-تسلط-دشمن-مسلمانان-سایه-اتحاد

شستون
  https://shastoon.ir