800
۰
در گفت و گو با شستون مطرح شد؛

دود سیستم های گرمایشی در چشم دانشجویان مجتمع آموزش عالی/ کیفیت پایین غداهای سلف سرویس تا دغدغه وفور اماکن استعمال دخانیات در سراوان

تعدای از دانشجویان مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان از وضعیت نامناسب سیستم های گرمایشی، کیفیت پایین غذاهای سلف سرویس و عدم وجود سالن آمفی تئاتر و اماکن تفریحی گلایه مند هستند.
دود  سیستم های گرمایشی در چشم دانشجویان مجتمع آموزش عالی/ کیفیت پایین غداهای سلف سرویس تا دغدغه وفور اماکن استعمال دخانیات در سراوان
به گزارش شستون؛ به بهانه روز دانشجو  خبرنگار این پایگاه خبری به سراغ دو نفر از دانشجویان فعال مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان رفت و  در راستای مشکلات و  خواسته های دانشجویان از مسئولین، گفت و گویی را انجام داده است.
 یکی از دانشجویان فعال در مجتمع آموزش عالی سراوان در گفت و گو با شستون با اشاره به مرزی بودن این منطقه اظهار کرد: یکی از دغدغه های دانشجویان در کنار فراگیری علم و دانش در سراوان عدم وجود امکانات رفاهی و محیط های مفرح است و دانشجویان بیشتر اوقات خود را پس از کلاس درس، در خوابگاه سپری می کنند.
وی افزود: مسئولین دانشگاه می توانند در زمینه اعتیاد و حجاب برای دانشجویان دختر و پسر جدید و الورود همایش هایی را برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی برگزار کنند چرا که مکان استعمال مواد مخدر به وفور در این شهرستان وجود دارد که می طلبد این قشر از جامعه از این معضل در امان باشند.

این دانشجوی سراوانی با بیان گرفتن نمره منفی غذاهای سلف سرویس در نظرسنجی های انجام شده در فواصل مختلف، گفت: غذاهای مجتمع  کیفیت پایینی دارند و اکثر دانشجویان از این موضوع معترض هستند.

وی با بیان پیشرفت های روز افزون در محیط دانشگاهی، ایجاد فضای سبز، انتقال کتابخانه از خارج محوطه به داخل مجتمع را از اقدامات مثبت این مکان علمی بیان کرد و از مدیریت دانشگاه و اساتید مجرب نیز قدر دانی کرد.

 یکی دیگر از دانشجویان مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان در ادامه افزود: با توجه به سردی هوا، سیستم های  گرمایشی دارای مشکل است و دودی که از بخاری های نفتی موجود در خوابگاه ها خارج می شود، به معضل اساسی برای دانشجویان خوابگاهی تبدیل شده است.

وی نیز خواستار بازدید مسئولین دانشگاه به خوابگاه ها شد تا از نزدیک شاهد مشکلات این قشر از جامعه باشند و اضافه کرد:  مشکلات آموزشی و ایاب و ذهاب در مجتمع آموزش عالی وجود ندارد و طبق برنامه ریزی های انجام شده سرویس دهی به موقع انجام می شود.
 این دانشجو در پایان از عدم وجود سالن آمفی تئاتر و فاطله طولانی خوابگاه با محوطه دانشگاه گلایه مند بود و خواستار رفع این مشکلات از سوی متولیان امر شد.

انتهای پیام/الف.د

 
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 9593
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *