800
۰
شهردار شهرستان سراوان:

عامل رواج موبایل یا شیطانک استکبار است/تخریب اقتدار خانواده ایرانی مهم ترین هدف دشمنان اسلام

شهردار شهرستان سراوان گفت: موبایل یا شیطانک توسط استکبار جهت تغییر فرهنگ اسلامی رواج پيدا کرده است.
عامل رواج موبایل یا شیطانک استکبار است/تخریب اقتدار خانواده ایرانی مهم ترین هدف دشمنان اسلام
مهران محمودی در گفت و گو با شستون اظهار کرد: تغییر فرهنگ کار ساده ای نیست که بتوان با یک ارگان انجام شود و این نگرش باید در همه ایجاد شود تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.
 
وی افزود: با جدا شدن شهرداری از دولت این قانون ایجاد شده که شهرداری باید پول جمع آوری زباله و نخاله را بگیرد اما این فرهنگ در سراوان هنوز کمرنگ است.
 
شهردار شهرستان سراوان یادآور شد: دشمنان می دانند که به ملت ایران با وجود رهبری فرزانه انقلاب اسلامی نمی توانند ورود پیدا کنند و دانشمندان کفر به این نتیجه رسیده اند که موبایل یا شیطانک بهترین راه نفوذ است.
 
وی توضیح داد: استکبار به وسیله موبایل در حال جاسوسی است که بتواند فرهنگ ملت ایران را به فرهنگ غربی تغییر دهد.
 
محمودی تخریب اقتدار خانواده ایرانی را مهم ترین هدف دشمنان دانست و بیان کرد: ایرانی غیرت و اقتدار خاصی به خانواده دارد که در این زمینه دنیای کفر جوانان را هدف قرار داده است.
 
وی تصریح کرد: موبایل در فضای مجازی بزرگترین هجمه را به ملت ایران دارد که به همین علت پدافند عامل در نظام جمهوری اسلامی ایران جهت جلوگیری از جنگ نرم بوجود آمده است.
 
شهردار شهرستان سراوان با اشاره به فرمايشات امام علی (ع) اذعان کرد: زمانی که انسان سالم باشد یاد مریضی نمی کند و زمانی که در امان است یادی از نا امنی نمی کند.
 
 
انتهای پیام/م.ش
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 9644
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *