مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهرستان خبر داد:

جمع آوری بیش از ۲۴۳ میلیون ریال ذکات در هشت ماه نخست سال در مهرستان/ ۲۵۰ بسته‌بهداشتی میان مددجویان روستایی توزیع می شود

26 آذر 1396 ساعت 13:07

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سراوان گفت: در هشت ماهه نخست سال ۲۴۳ میلیون و ۱۶۰ هزار ریال زکات جمع آوری شده که میان ایتام و در راه ماندگان پرداخت شد.


دلاور کریمی در‌گفت و گو با شستون اظهار کرد : باید با ترویج فرهنگ زکات و همچنین ثمرات زکات در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به خانواده‌های نیازمند تلاش کرد.
 وی افزود : یکی از برنامه های این نهاد ایجاد همکاری و تعامل بین دیگر ادارات و نهادهای اجرایی شهرستان با کمیته امداد است تا برای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی زکات کمک کنند.
 مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهرستتن با اشاره به اینکه زکات جمع آوری شده هرروستا درهمان روستا هزینه می شود، خاطر نشان کرد: در هشت ماه نخست سال جاری ۲۴۳ میلیون و ۱۶۰ هزار ریال زکات جمع آوری شده که میان ایتام و در راه ماندگان پرداخت شد.
 این مسؤول ادامه داد : همچنین تعداد 250 سبد لوازم بهداشتی به ارزش ۶۲۵ میلیون ریال  بسته بندی و در بین مددجویان ساکن روستاهای شهرستان مهرستان توزیع خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه باید از همه ظرفیت ها و خیرین در راستای محرومیت زدایی و زدودن چهره فقر استفاده کرد، خاطر نشان کرد: سال گذشته ۹۳ میلیون ریال زکات جمع آمری و صرف امور عام المنفعه شد.
 مدیر کمیته امداد شهرستان مهرستان در پایان با بیان برخی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد در راستای جمع‌آوری زکات افزود: برگزاری جلسات متعدد با کشاورزان و برگزاری جلسات شورای زکات و ... از جمله فعالیت‌هایی است که در این زمینه انجام شده است.
 
 
انتهای پیام/خ


کد مطلب: 9677

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/9677/جمع-آوری-بیش-۲۴۳-میلیون-ریال-ذکات-هشت-ماه-نخست-سال-مهرستان-۲۵۰-بسته-بهداشتی-میان-مددجویان-روستایی-توزیع-می-شود

شستون
  https://shastoon.ir