800
۰

جاده های غیر استاندارد جنوب شرق بلای دخل و خرج شهروندان/ سراوان بهشت جلوبندی سازها

بسیاری از شهروندان سراوانی از عدم استاندارد بودن محور مواصلاتی سراوان_ خاش و چاله و چوله های این مسیر بسیار گلایه مند هستند.
جاده های غیر استاندارد جنوب شرق بلای دخل و خرج شهروندان/ سراوان بهشت جلوبندی سازها
یکی از‌جوانان گشتی در گفت و گو با شستون ضمن گلایه‌ مندی از  وضع نامناسب محور مواصلاتی سراوان_ گشت، اظهار کرد: وی دانشجوی‌ یکی از دانشگاه های شهرستان سراوان است که در طول هفته  چهار تا پنج روز را برای حضور سر کلاس درس به سراوان سفر می‌کند.
وی افزود: برای حضور در کلاس درس مجبور به استفاده از وسیله نقیله شخصی هستم که برای خودرو ام نه جلو بندی و نه لاستیک و رینگ مانده است، چه کسی باید پاسخگوی مردم رنج دیده این خطه از کشور باشد.
این‌ دانشجوی سراوانی ادامه داد: در هفته ‌جاری دو لاستیک ماشین وی دچار مشکل و غیر قابل استفاده شده  و باید تعویض شوند و هزینه اضافی را بر دوش یک ‌دانشجوی جویای کار گذاشته است.
وی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر شاهد پر کردن چاله های مسیر سراوان _ گشت بوده است، خاطر نشان‌کرد: به دلیل متعدد بودن چاله و چوله های این ‌مسیر و همچین چاله های موجود در خیابان های سطح شهرستان سراوان مجبور‌ به حرکات مارپیچ و خطر ناک هستند که‌ اگر در آن‌ مسیر پلیس راهنمایی و‌ رانندگی حضور داشته ‌باشد بدون شک با  جریمه سنگین و توقیف خودرو در پارکینگ مواجه می شویم.
شهروند گشتی تصریح کرد: در هر هفته شاهد داغدار شدن بسیاری از خانواده ها در حوادث رانندگی در این‌مسیر که به‌ جاده مرگ شهرت یافته است، هستیم و خواستار دوبانده کردن محور  سراوان_گشت و رفع عیوب و نقوص این محور شد.
وی اضافه‌کرد: در شهرستان سراوان قیمت جلوبندی سازی ها بسیار گران است یا بهتر است بگوییم چندین برابر بیشتر نسبت به زاهدان است که تقاضا داریم مسئولین مربوطه نظارت های کافی را در این ‌صنف داشته باشند چرا که باتوجه به وضعیت راه ها و آسفالت های موجود در این‌منطقه هر از چندگانی باید به این صنف جهت تعمیر خودرو مراجعه کنیم.
دانشجوی سراوانی افزود: با وضع اقتصادی این منطقه که  بسیاری از خانواده ها با مشقت فراوان  روزگار را سپری می‌کنند باید در فواصل بسیار کوتاه هم هزینه‌ های هنگفتی را برای جلوبندی سازها بدهند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در طول سال بیش از یک میلیون تومان فقط برای تعمیر جلوبندی جدای از خرید لاستیک و رینگ ماشین خرج می‌ کنم که مانده ام هزینه تحصیل بدهم یا تعمیر خودرو.

 انتهای پیام/الف.د
شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 9701
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *