800
۰
امام جمعه اهل سنت مهرستان:

خروش مردم در 9 دی نمونه بارز بیداری اسلامی است/افزایش رفعت اسلامی در راستای بصیرت افزایی

امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان گفت: جنبش مردم در 9 دی نمونه ای از بیداری اسلامی است و همایش های مقتدارانه خوبی در این روز باید برگزار شود.
خروش مردم در 9 دی نمونه بارز بیداری اسلامی است/افزایش رفعت اسلامی در راستای بصیرت افزایی
مولوی عبدالخالق حسین زهی در گفت و گو با شستون با بیان اینکه ملت ایران در 9 دی اقتدار، شجاعت و استقلال خود را به بیگانگان معرفی می کنند، گفت: نهم دی ماه، شادابی برای کشور به ارمغان می آورد و دشمنان را نا امید می کند.
وی با شاره به اینکه جنبش مردم در 9 دی نمونه ای از بیداری اسلامی است و همایش های مقتدارانه خوبی در این روز باید برگزار شود، افزود: همه دشمنان می دانند که در مقابل مردم و رهبر فرزانه انقلاب نمی توانند، ایستادگی کنند.
امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان ادامه داد: مخالفین نظام اسلامی مطمئن باشند که ملت ایران تا آخرین قطره خون خود در مقابل توطئه ها و دسیسه ها ایستادگی می کنند و مطابق شریعت اسلام و فرمایشات رهبر حرکت کرده و مشت محکمی در دهان دشمن می زنند.
وی بیداری و ایمان مردم ایران را از جمله عوامل جنبش و خروش مردم در فتنه 88 دانست و اظهار کرد: ایرانیان با رفعت اسلامی خود فتنه گران را به سمت همدلی و پیروی از رهبری و اسلام هدایت می کنند.
مولوی حسین زهی یادآور شد: هوشیاری و بصیرتی که در مردم وجود دارد هرگز اجازه نخواهد داد که دشمنان به اهداف خود برسند و زمینه را برای برنامه های شوم خود در ایران فراهم کنند.
وی بصیرت را در راس امور مادی و معنویت افراد جامعه دانست و توضیح داد: همه مسئولان و احاد مردم باید دشمن شناس باشند و از ارزش های انقلاب و خانواده دفاع کنند و رفعت اسلامی را در راستای بصیرت افزایی رعایت کنیم.
 
انتهای پیام/م.ش
 
شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 9713
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *