800
۰
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان:

فتنه 88 موج عقب نشینی بدخواهان ولایت است/حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران بر کرسی اقتدار

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان گفت: بصیرت و هوشیاری مردم در فتنه 88 موجب عقب نشینی بدخواهان ولایت شد.
فتنه 88 موج عقب نشینی بدخواهان ولایت است/حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران بر کرسی اقتدار
احمد رضا طاهری در گفت و گو با شستون با بیان اینکه بصیرت یکی از اساسی ترین مفاهیمی است که اندیشمندان به طرق مختلف به آن پرداخته اند، گفت: در نگاه حاکمیت ایرانی اسلامی حماسه ۹ دی به این دلیل روز بصیرت شناخته شده که مانع ضربه به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه شده و هوشیاری و  بصیرت مردم در فتنه 88 موجب عقب نشینی بدخواهان ولایت شده است.
 
وی با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) افزود: آنهایی که بصیرت و بینش ندارند رای آنها تاثیر چندانی ندارد و بی بصیرتی، انسان را در هر زمینه ای دچار لغزش می کند.
 
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان مهمترین پیام ۹ دی را حاکمیت نظام هوشیارانه و مقتدرانه ایران در مقابل بدخواهان و دشمنان دانست و یادآور شد: بصیرت سیاسی در راستای اتحاد ملی و انسجام اسلامی معنا می شود.
 
وی در ادامه بصیرت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را از جمله بصیرت های مردم در برابر حماسه ۹ دی عنوان کرد و توضیح داد: با توجه به حوزه فعالیت علما و روحانیون و نقش موثر آنها در زمینه فرهنگی اگر بتوان بدون خشونت از طریق جنگ نرم با تهاجم فرهنگی مقابله کرد به طوریکه فرهنگ ایرانی غالب بر سایر فرهنگ ها شود، می توان گفت که در زمینه فرهنگی موفق بوده ایم.
 
طاهری بصیرت اقتصادی را رشد اقتصادی در راستای ارتقاء کیفیت تولیدات و رقابت در بازارهای منطقه ای و جهانی دانست و اذعان داشت: کارآفرینان و اقتصاد دانان باید در زمینه تولید و اشتغال فعالیت خود را گسرده تر کنند.
 
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تصریح کرد: در میدان های مختلف با یک سلاح نمی توان مبارزه کرد.
 
سرپرست  دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان در پایان گفت: برای شناسایی و حل مشکلات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی باید بصیرت خود را در زمینه های مختلف افزایش دهیم تا بتوان مشکلات و تهدیدات را خنثی کرد.
 
 
انتهای پیام/م.ش
 
دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب: 9735
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *