800
۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان:

فعالیت ایران در منطقه هشداری برای بدخواهان دنیای اسلام/آزادسازی حلب، آرامش و امنیت مسلمانان جهان است

امام جمعه اهل سنت مهرستان گفت: فعالیت ایران و نیرو های مقاومت در منطقه هشداری برای بدخواهان دنیای اسلام است و بصیرت، اتحاد و بیداری اسلامی باید در سوریه به اوج خود برسد.
فعالیت ایران در منطقه هشداری برای بدخواهان دنیای اسلام/آزادسازی حلب، آرامش و امنیت مسلمانان جهان است
مولوی عبدالخالق حسین زهی در گفت و گو با شستون با بیان اینکه با وجود نیروهای مقاومت، ایران نقش مهمی در آزاد سازی شهر حلب داشته است، گفت: راهبرد های ایران باعث شده که سوریه در آزاد سازی شهرهای خود به نقطه هدف برسد.
وی با بیان اینکه ایران در منطقه خاورمیانه نقش کلیدی در حمایت از کشورهای مظلوم دارد، تصریح کرد: جان فدایی نیروی های مقاومت موجب شده که حلب به آزادی برسد.
امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان ادامه داد: فعالیت ایران و نیرو های مقاومت در منطقه هشداری برای بدخواهان دنیای اسلام است و بصیرت، اتحاد و بیداری اسلامی باید در سوریه به اوج خود برسد.
وی با بیان اینکه کشور ایران نقش مهمی در آزاد سازی شهر حلب داشته و نیروهای ایرانی باید بیش از پیش اخلاص و اقتدار خود را در این راستا تقویت کنند، یادآور شد: آزادی حلب آرامش و امنیت مسلمانان است.
مولوی حسین زهی با توجه به مخلفان و دشمنان دنیای اسلام توضیح داد: عدم اتحاد در بین مسلمانان موجب می شود که استکبار به دسیسه و توطئه های شوم خود دست پیدا کند.
وی با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) اذعان کرد: برادر خود را یاری کن و دستش را از ظلم کردن کوتاه کن و اگر مظلوم است او را حمایت کن.
 
انتهای پیام/م.ش
 
سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 9770
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *