800
۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان:

خنثی سازی توطئه استکبار جهانی با وفاداری مردم در 9 دی/ مشهود بودن ردپای دشمن در فتنه88

امام جمعه اهل سنت شهرستان گفت: توطئه استکبار جهانی در فتنه 88 با حضور هوشمندانه ایران اسلامی خنثی شد و مردم در این روز وفاداری خود را به نظام و انقلاب به نمایش گذاشتند.
خنثی سازی توطئه استکبار جهانی با وفاداری مردم در 9 دی/ مشهود بودن ردپای دشمن در فتنه88
مولوی سید عبدالصمد ساداتی در گفت و گو با شستون با اشاره به مهم بودن 9 دی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: در این روز  وفاداری مردم به نظام و انقلاب اسلامی توطئه های دشمن را خنثی کرد و در این روز مردم به خاطر دفاع از اسلام و نظام جمهوری اسلامی به میادین آمدند و نشان دادند که دوستدار نظام و انقلاب هستند.
وی افزود: در واقع هر فتنه ای که در هر زمان میان مسلمانان به وجود آمده، ردپایی از دشمن وجود داشته که در فتنه 88 که موجب هرج و مرج و تعرض به جان و مال مردم شد، این موضوع نیز نمایانگر بود.
امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان به دوری جستن از فتنه ها تأکید و اضافه کرد: پیامبر اکرم (ص) همواره به مسلمانان توصیه داشته اند تا از فتنه دور بمانند و همراه مسلمانان و حاکم اسلامی قرار گیرند.
مولوی ساداتی با اشاره به خاموش شدن آتش فتنه، گفت: مردم در 9 دی وفاداری خود را اعلام کردند که سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی مقابل استکبار جهانی که هموراه به دنبال دشمنی است، را به دنبال داشت.
وی خاطر نشان کرد: امروز این عزت و افتخاربرای ملت همیشه بیدار ایران اسلامی است که با هوشیاری و بصیرت ایستادگی کردند.

انتهای پیام/ الف.د
چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب: 9772
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *