حضور مردم با بصیرت ایران در ۹ دی برای دفاع از ارزش های اسلامی و ولایت فقیه/ولایت فقیه و ارزش های اسلام خط قرمز ملت ایران است

شستون , 8 دی 1396 ساعت 8:33

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: ملت ایران اسلامی در واقع در روز 9 دی برای دفاع از ارزش های اسلامی، ولایت فقیه و نظام اسلامی به میدان آمدند و دشمنان را ناامید کردند.


سرهنگ پاسدار محمد قورزایی ضمن گرامیداشت هفته بصیرت در گفت و گو با شستون اظهار داشت: در روز نه دی  ملت با بصیرت ایران اسلامی، یک بار دیگر مشت محکمی به دهان بدخواهان نظام زدند.
وی افزود: مردم هیچ گاه اجازه نخواهند داد تا دشمن به اهداف خود برسد و این بار نیز در 9 دی ثابت کردند که در برابر توطئه ها و دسیسه های دشمنان ایستادگی می کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان بیان کرد: ملت ایران اسلامی در واقع در روز 9 دی برای دفاع از ارزش های اسلامی، ولایت فقیه و نظام اسلامی به میدان آمدند و دشمنان را ناامید کردند.
قورزایی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم حفظ وحدت نه تنها در کشور بلکه در سراسر جوامع اسلامی گفت: همه  ما باید ضمن هوشیاری در برابر توطئه های دشمن با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در ایجاد و حفظ وحدت از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
حجت الاسلام رضا انصاری نماینده ولی فقیه‌در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان هم در گفت و گو با شستون فرارسیدن نهم دی ماه ،این انقلاب سوم را به همه رهروان ولایت تبریک گفت و افزود: همانگونه که مقام عظمای ولایت فرمودند، خیال نکنند اگر۴ نفر که سابقه انقلاب دارند از کاروان انقلاب کنار رفتند انقلاب غریب است. این انقلاب تا اخر هست و به صاحب اصلیش بقیت الله الااعظم ان شاالله خواهد رسید.
وی خاطر نشان کرد: مردم به خوبی در روز 9 دی سال 88 نشان دادند برای دفاع از انقلاب و اسلام، وابسته به هیچ حزب و گروهی نیستند و خط قرمز آنها، اصل ولایت فقیه و ارزش های انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/خ

 


کد مطلب: 9815

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/9815/حضور-مردم-بصیرت-ایران-۹-دی-دفاع-ارزش-های-اسلامی-ولایت-فقیه-اسلام-خط-قرمز-ملت

شستون
  https://shastoon.ir