800
۰
امام جمعه موقت اهل سنت جالق:

هر گونه اغتشاش موجب سوء استفاده گروه های معاند می شود/قدرت تخریب فتنه از توپ و تانک بیشتر است

امام جمعه موقت اهل سنت جالق با بیان اینکه دین اسلام اهمیت فتنه را مقدم بر جنگ سخت افزاری دانسته و قدرت تخریب فتنه قطع به یقین از توپ و تانک بیشتر است، افزود: دشمنان اسلام در جبهه های متعدد در برابر مردم مومن و هوشیار شکست خورده اند و آمریکا و استکبار فتنه جدیدی را در کشور طراحی کرده اند که بتوانند ضربه ای به نظام بزنند.
هر گونه اغتشاش موجب سوء استفاده گروه های معاند می شود/قدرت تخریب فتنه از توپ و تانک بیشتر است
مولوی مجیب الرحمان رئیسی در گفت و گو با شستون فتنه را یکی از اعمال زشت که در دین اسلام مورد نکوهش قرار گرفته و از جرائم بسیار بزرگ که غیر قابل جبران می باشد، دانست و گفت: در ادوار مختلف توطئه گران و دشمنان از صدر اسلام تا کنون آرام نگرفته و جنایات مختلفی را در دنیای اسلام انجام داده اند.

وی با بیان اینکه دین اسلام اهمیت فتنه را مقدم بر جنگ سخت افزاری دانسته و قدرت تخریب فتنه قطع به یقین از توپ و تانک بیشتر است، افزود: دشمنان اسلام در جبهه های متعدد در برابر مردم مومن و هوشیار شکست خورده اند و آمریکا و استکبار فتنه جدیدی را در کشور طراحی کرده اند که بتوانند ضربه ای به نظام بزنند.

امام جمعه موقت اهل سنت جالق با اشاره اغتشاشات اخیر در کشور تصریح کرد: با یک بررسی می توان پی برد که پشت سر اغتشاش گران مزدوران آمریکایی و انگلیس مکار است که قصد نا امن کردن کشور ایران را دارند.

وی ادامه داد: اگر افراد می خواهد به حق خود دست پیدا کنند باید از طریق قانون اقدام کنند و مشکلات خود را طوری مطرح کنیم که موجبات سوء استفاده دشمن را فراهم نکند و تخریب اموال مردم در خیابان ها و کوچه ها یک  عمل غیر انسانی است.

مولوی رئیسی اغتشاش گران را مفسدین فی الارض دانست و یادآور شد: وقتی زمینه برای فتنه فراهم شود گروه های معاند اقدام به تحریک مردم ساده لوح می کنند و می خواهند افراد را جهت رسیدن به اهداف شوم خود فریب بدهند.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان سراوان افراد بصیری هستند و بینش سیاسی و دینی خوبی دارند و حق را از باطل تشخیص می دهند، توضیح داد: کسانی که دست شان به خون هزاران شهید سنی و شیعه آلوده است هرگز دل سوز مردم نخواهد بود و اگر حقوق مردم برای آنها ارزش داشت علمای اهل سنت و مردم بلوچ و فارس را به خاک و خون نمی کشیدند.

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق در پایان گفت: ایران اسلامی متکی به دین اسلام و قرآن است و فتنه گران افراد ضعیفی هستند، که هرگز نمی توانند اسلام را از بین ببرند و امید است که موجبات رسوایی دشمنان با این اغتنشاشات فراهم شود.
 
انتهای پیام/م.ش
 
سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب: 9883
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *