800
۰
رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان:

اعمال برخورد قاطع و قانونی با لیدرهایی که در فضای مجازی یا حقیقی فراخوان تجمع می دهند/ مردم از مجاری قانونی پیگیر مطالبات خود باشند

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان گفت: با لیدرهایی که در فضای مجازی یا حقیقی فراخوان می کنند و باعث چنین تجمعاتی می شوند برخورد قاطع و قانونی به عمل آید.
اعمال برخورد قاطع و قانونی با لیدرهایی که در فضای مجازی یا حقیقی فراخوان تجمع می دهند/ مردم از مجاری قانونی پیگیر مطالبات خود باشند
به گزارش شستون، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون در خصوص گلایه های مردم در بحث گرانی و موضوعات اقتصادی که منجر به اعتراض برخی از آنان شده است، اظهار کرد: اگر افرادی پیگیر مشکلاتی در جامعه در خصوص گرانی و مسائل اقتصادی هستند باید از مجاری قانونی این مهم را پیگیری کنند.
وی گفت: کشاندن این مسائل به خیابان ها و میادین باعث می شود افرادی که دنبال سوء استفاده هستند از این تجمعات غیرقانونی بهره برداری کرده که از این اقدام آنان حتی خود تجمع کنندگان یا مردم هم راضی نیستند که آنها به نفع خود بهره برداری سیاسی کنند.
رئیس کل دادگستری استان خاطر نشان کرد: در چنین مواردی در وحله اول از وقوع چنین تجمعاتی پیشگیری می کنیم که شکل نگیرد ولی اگر افرادی گول خوردند و شرکت کردند اولویت این است که آنها را متفرق و توجیه کنند تا از میادین و خیابان ها دور شوند.
وی در تکمیل مطلب فوق بیان کرد: اما اگر افرادی باشند که اسرار بر حضور در خیابان ها و تجمعات داشته باشند و از احساس پاک مردم که حقشان است سوء استفاده کنند لیدرهای آنان را شناسایی کرده و بعضی ها در حال شناسایی هستند که قطعا عوامل انتظامی و امنیتی و دستگاه قضائی در استان با این لیدرها برخورد لازم را انجام خواهند داد که نظم و امنیت جامعه دستخوش حوادثی که مد نظر آنان است قرار نگیرد و امنیت جامعه را حفظ کنند.
حجت الاسلام حمیدی افزود: تاکید بر این است که با لیدرهایی که در فضای مجازی یا حقیقی فراخوان می کنند و باعث چنین تجمعاتی می شوند برخورد قاطع و قانونی به عمل آید که در همین راستا چندین نفر دستگیر شده که با توجیه شدن آزاد شده اند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 9888
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *