طوایف بلوچ مخالف آشوب افکنی های اخیر هستند/ مطالبات بر مبنای اصولی بیان شود

13 دی 1396 ساعت 12:56

سرطایفه قوم درازهی ضمن اعلام برائت از گروهک های ضد انقلاب، گفت: طوایق بلوچ هیچ گاه از فتنه گران حمایت نخواهند کرد و اغتشاشات رخ داده در کشور را محکوم می کنند.


بارانی درازهی در گفت و گو با شستون با اشاره به غیر قابل قبول بودن مطالبات به صورت اغتشاش، اظهار کرد: مطالبات باید از روی منطق و خواسته عمومی مردم باشد که وظیفه دولت پاسخکویی به مردم است.
وی ضمن اعلام برائت از گروهک های ضد انقلاب که از نام طوایف برای پیشبرد اهداف خود سوء استفاده می کنند، به آنان هشدار داد که طوایف بلوچ هیچ گاه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدمی بر نخواهد داشت و این اغتشاشات اخیر را که توسط دشمنان نظام و انقلاب رخ داده است را محکوم می کنند.
سرطایفه درازهی ها با اشاره به اینکه از اغتشاشات فتنه گران حمایت نخواهند کرد، گفت: مشکلات بیکاری، گرانی و معیشتی در جامعه وجود دارد که این امر غیر قابل انکار است که امید می رود دولت توجه ویژه ای جهت رفع این معضلات داشته باشد.
درازهی خاطر نشان کرد: هنگامی که تجمعات غیرقانونی و یا اغتشاشات حمایت شوند، به ضرر کشور است که باید بر مبنای اصول صحیح مطالبات خود را به گوش مسئولین برسانیم.


کد مطلب: 9914

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/9914/طوایف-بلوچ-مخالف-آشوب-افکنی-های-اخیر-هستند-مطالبات-مبنای-اصولی-بیان-شود

شستون
  https://shastoon.ir