800
۰
مسئول کتابخانه های عمومی سراوان خبر داد؛

50 درصد تخفیف در نمایشگاه کتاب سراوان/ بازار هفتگی شبانه کتاب در دیار نخل و نگاره برپا می شود

مسئول کتابخانه های عمومی شهرستان سراوان گفت: در نمایشگاه کتاب که در اداره ارشاد اسلامی شهرستان سراوان برپا شده است، هر کتاب با تخفیف 50 درصد به فروش می رسد.
50 درصد تخفیف در نمایشگاه کتاب سراوان/ بازار هفتگی شبانه کتاب در دیار نخل و نگاره برپا می شود
حکیمداد حسین بر در گفت و گو با شستون اظهار کرد: نمایشگاه کتاب با همکاری شورای شهر، شهرداری، اداره ارشاد اسلامی و کتابخانه های عمومی شهرستان از 10 دی ماه افتتاح شده و تا یکم بهمن ماه سال جاری دایر است که اگر استقبال خوبی از نمایشگاه انجام شود این زمان تمدید خواهد شد.
وی افزود: شهروندان می تواند  از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر و  از ساعت 16 عصر تا 20 شب می توانند از این نمایشگاه بازدید و کتاب های مورد نظر خود را با 50 درصد تخفیف تهیه کنند.
مسئول کتاب خانه های عمومی شهرستان سراوان  با بیان اینکه انتشارات سالارالموتی بیشترین همکاری را در برپایی این نمایشگاه داشته است، تصریح کرد: این نمایشگاه با همکاری انتشارات مختلف مانند نشر نگاه، پیکان، آزیتا، داریوش، مروارید، پروین، قطره، شمشاد و دیگر انتشارات این نمایشگاه دایر شده است.
 حسین بر برپایی نمایشگاه کتاب در شهرستان را حرکتی مناسب در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برشمرد و اضافه کرد:  همراه بودن فرزند به همراه والدین در فروشگاه کتاب و محول کردن انتخاب کتاب به فرزند نوعی استقلال فکری را در فرزندان به وجود می آورد که بیشتر به سمت کتاب خوانی ترغیب می شوند.
وی به شهروندان توصیه کرد تا فرزندان را جهت خرید کتاب به همراه داشته باشند و خود برای فرزندان بدون نظر خواهی از آنان، کتاب تهیه نکنند تا به اهمیت کتاب و کتاب خوانی پی ببرند.
مسئول کتابخوانه های عمومی شهرستان سراوان گفت: در نظر دارد با همکاری اداره ارشاد اسلامی  بازار هفتگی شبانه کتاب را برپا کنند تا فروشندگان کتاب موجود در سطح شهرستان در هفته یک بار با توجه به مساعد بودن  هوا، کتاب های خود را به فروش برسانند که این حرکت بستگی به نوع استقبال مردم دارد.

انتهای پیام/الف.د
 
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 9919
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *