800
۱
امام جمعه موقت شهرستان سراوان:

مثلث خبیثه عربستان، آمریکا و صهونیسم به دنبال نسل کشی ایرانیان است/مشکلات اقتصادی عامل تحریک برخی افراد ساده لوح در اغتشاشات اخیر

امام جمعه موقت شهرستان سراوان گفت: گروه های معاند با تشکیل مثلث عربی ،آمریکایی و صهیونیستی به دنبال این بودند که نا امنی را به داخل کشور ایران بیاورند و به همین منظور از طریق شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی موجب تحریک افرادی شدند که بعضا مشکل اقتصادی داشتند.
مثلث خبیثه عربستان، آمریکا و صهونیسم به دنبال نسل کشی ایرانیان است/مشکلات اقتصادی عامل تحریک برخی افراد ساده لوح در اغتشاشات اخیر
حجت الاسلام و المسلمین یوسف مرادی در گفت و گو با شستون با بیان اینکه اغتشاشات اخیر خیانت به ایران اسلامی است و این افراد خیانت کار اگر فاقد اسلحه بودند حکم باغی و اگر از سلاح استفاده کرده اند حکم مفسد فی الارض دارند و اعدام حکم قانونی و کمترین مجازات این خائنان است، گفت: این افراد باید در ملاء عام مجازات شوند چرا که زندگی و استفاده از آب و خاک ایران زمین برای خائنینی که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و نام الله را به آتش کشیدند، حرام است.
 
وی ادامه داد: برای تجمع قانونی در معابر مجوز فرمانداری لازم است چرا که پس شناسایی عوامل یک تجمع، تمهیدات لازم برای امنیت تجمع کنندگان توسط فرمانداران به عنوان روسای شورای تامین شهرستان ها و همچنین تمهیدات ترافیکی و سایر مسائل مورد نیاز بررسی و فراهم می شود.
 
امام جمعه موقت شهرستان سراوان کاهش نفوذ عربستان در منطقه و افزایش نفوذ جمهوری اسلامی ایران در همه نقاط حساس و استراتژیک جهان را یکی از عوامل اغتشاش های اخیر در ایران عنوان کرد و افزود: گروه های معاند با تشکیل مثلث عربی ،آمریکایی و صهیونیستی به دنبال این بودند که نا امنی را به داخل کشور ایران بیاورند و به همین منظور از طریق شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی موجب تحریک افرادی شدند که بعضا مشکل اقتصادی داشتند.
 
وی با بیان اینکه دشمنان افراد دست نشانده خود را همراه با درصد ناچیزی از مردم فریب خورده به محل های مورد نظر خودشان بردند و اغتشاش کردند، تصریح کرد: افراد عاقل حکم به قبح این کارها می کند و قلب های داغدار مردم منتظر مجازات عوامل داخلی این اغتشاشات است.
 
رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی شهرستان سراوان با بیان اینکه اینکه افرادی که دستشان را به خون مردم بی گناه آلوده می کنند، هرگز دل سوز یک ملت نخواهد بود، یادآور شد: اگر راه برای منافقین هموار باشد به دنبال نسل کشی ایرانیان خواهند بود چرا که این ایستادگی و موفقیت ملت ما بخاطر سبک زندگی ایرانی اسلامی است، که دشمن از آن وحشت دارد.
 
 وی با بیان اینکه برخی از کشورهای عربی نوکر صهونیسم هستند و به ظاهر خود را اسلامی می دانند، توضیح داد: عربستان کشورها را مملو از کتاب مقدس قرآن کریم کرده، ولی عملا هیچ تعصبی به اسلام و دستورات قرآن ندارند.
 
امام جمعه موقت شهرستان سراوان مثلث خبیثه را متشکل از کشورهای عربستان، آمریکا و صهیونیسم دانست و اذعان کرد: دشمنان تشنه نسل کشی ایرانیان هستند و در اتفاقات اخیر افراد توسط گروه های ضد انقلاب هدایت می شدند.
 
وی با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر خون افراد بی گناه ریخته شده و همه اغتشاش گران در قتل این مردم سهیم هستند و توسط بیگانگان طراحی و کنترل می شوند، گفت: اگر حقی از مردم ضایع شده باید از طریق قانون پیگیری کنند و نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی از راه قانونی به مسئولین مربوطه تذکر دهند.
 
حجت الاسلام والمسلمین مرادی ضمن تشکر از تمام دستگاه های امنیتی، انتظامی، اطلاعاتی و قضایی که در کنترل، شناسایی و دستگیری عوامل اغتشاشات اخیر دست داشتند، افزود: بر دولتمردان لازم است پس از شناسایی نیازها و مشکلات اساسی مردم در جهت رفع آنها تلاش کنند تا افراد بی شخصیتی مردم ایران را گرسنه خطاب نکند.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی در همه کشورها موج می زند، اذعان کرد: از زحمات و تلاش های دولت در زمینه اقتصادی تشکر می کنیم و امید است که ایران اسلامی با اقتدار کامل در منطقه پیشرفت و رشد کند.
 
انتهای پیام/م.ش
 
 
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب: 9920
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *