800
۰
استاد کار و کارآفرین برق صنعتی:

کمبود قطعات الکترونیک عمده ترین مشکل برق صنعتی در سراوان/همگانی کردن رشته برق در سایه حمایت مسئولین

استاد کار و کارآفرین برق صنعتی شهرستان سراوان با بیان اینکه هزینه حمل قطعات الکترونیکی از شهرستان ها از قیمت کل آنها بیشتر است و کمبود لوازم در سراوان بر این مشکل افزوده، گفت: با حمایت مسئولین در زمینه مالی می توان رشته الکترونیک را در سراوان همگانی کرد.
کمبود قطعات الکترونیک عمده ترین مشکل برق صنعتی در سراوان/همگانی کردن رشته برق در سایه حمایت مسئولین
پیر محمد غلامی در گفت و گو با شستون با بیان اینکه کار الکترونیک و برق صنعتی را از دوره هنرجویی شروع کرده و علاقه زیادی به مدار های الکترونیکی داشته است، گفت: از سال 64 به این کار علاقه مند شده و برای پیشرفت در این کار از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده است.

وی با بیان اینکه به دلیل نبود کارگاه آموزشی لوازم الکترونیک مورد نیاز خود را در خانه نگه داری می کند، افزود: دستگاه های الکترونیک و الکتریسیته برای آموزش دانش آموزان هنر جوی رشته برق استفاده می شود.

استاد کار و کار آفرین رشته برق صنعتی با بیان اینکه از دستگاه های الکترونیکی دست ساز به عنوان ابزار کمک آموزشی استفاده می شود و موجب شده دانش آموزان به صورت عملی بهتر درس را فرا بگیرند، یاد آور شد: با تحقق اقتصاد مقاومتی در این زمینه برای چهار نفر اشتغال زایی شده است.

وی پیشبرد و آموزش رشته الکترونیک و ایجاد آمادگی در دانش آموزان دوره متوسطه را از اهداف خود عنوان کرد و توضیح داد: مسئولین در تهیه لوازم الترونیکی ما را یاری کنند.

غلامی کمبود تجهیزات و لوازم برای ساخت دستگاه ها و پروژه های مهم الکترونیکی را از مشکلات خود در این زمینه دانست و بیان کرد: با راه اندازی کارگاه های مدرن برای ساخت لوازم الکترونیکی می توان اشتغال زایی خوبی انجام داد و این درحالی است که قیمت لوازم نسبت به بازار برای مشتریان کمتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه هزینه حمل قطعات الکترونیکی از شهرستان ها از قیمت کل آنها بیشتر است و کمبود لوازم در سراوان بر این مشکل افزوده، تاکید کرد: با حمایت مسئولین در زمینه مالی می توان رشته الکترونیک را در شهرستان سراوان همگانی کرد.
 
انتهای پیام/م.ش
 
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 9931
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *