800
۰
امام جمعه موقت اهل سنت جالق:

هتک حرمت به مقام شامخ خانواده از پیامد های مهم اعتیاد است/والدین محیط های اوقات فراغت فرزندان را بررسی کنند

امام جمعه موقت اهل سنت جالق گفت: والدین به فرزندان خود توجه و دقت بیشتری داشته باشند و محیط های را که یک فرزند برای گذراندن اوقات فراغت خود در نظر می گیرند را بررسی کنند.
هتک حرمت به مقام شامخ خانواده از پیامد های مهم اعتیاد است/والدین محیط های اوقات فراغت فرزندان را بررسی کنند
مولوی مجیب الرحمان رئیسی در گفت و گو با شستون عامل 70 درصد مشکلات اجتماعی و طلاق را مواد مخدر دانست و گفت: یکی از عوامل عمده خانمان سوز در شهرستان سراوان اعتیاد به مواد مخدر است که فساد اجتماعی را در جهت تامین مواد مصرفی افزایش داده است.

وی ادامه داد: اعتیاد به مواد مخدر می تواند موجبات فروپاشی کانون های گرم خانواده و تضعیف پایداری جامعه را فراهم کند و راه اندازی مراکز مشاوره جهت نجات افراد بیمار موثر است.

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق نقش خانواده ها، روحانیون و علما را در برون رفت از مشکلات پیش روی معتادین و جامعه مهم دانست و اذعان کرد: صاحب نظران جامعه دست به دست هم داده و راهبرد اساسی برای رفع این پدیده شوم پیدا کنند.

وی ترویج فساد اخلاقی، افزایش بیماری ها، افزایش دزدی، هتک حرمت به مقام شامخ خانواده را از پیامد های مهم اعتیاد عنوان کرد و اذعان داشت: معتادین در خانواده های خود آرامش را بهم می زنند و هرگز به عنوان فرد شاخص تلقی نخواهند شد.

مولوی رئیسی تصریح کرد: افراد معتاد دچار یک بیماری هستند که در جامعه به عنوان یک بیمار شناخته نشده و نفرت احاد جامعه را برانگیخته می کنند.

وی با اشاره به اینکه تعداد معتادین در شهرستان سراوان رو به افزایش است و موجبات نگرانی بسیاری از مردم را فراهم می کند، تاکید کرد: برخی از معتادین در بیرون از خانه اقدام به فحاشی کرده و آرامش عموم را به هم می زنند و با پاره کردن پلاستیک های زباله و جمع آوری آنها مبلمان شهری را زشت می کنند.

امام جمعه موقت اهل سنت جالق در پایان گفت: والدین به فرزندان خود توجه و دقت بیشتری داشته باشند و محیط های را که یک فرزند برای گذراندن اوقات فراغت خود در نظر می گیرند را بررسی کنند تا نونهالان این جامعه دچار بلای خانمان سوز نشوند.
 
انتهای پیام/م.ش
 
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 9932
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *