800
۰
امام جمعه موقت اهل سنت جالق:

حجاب و عفاف در کاهش مفاسد اخلاقی نقش مهمی دارد/ضعف مسئولان فرهنگی در نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق گفت: رعایت عفاف و حجاب نقش مهمی در کاهش مفاسد اخلاقی و اجتماعی دارد و از گسترش رذایل اخلاقی جلوگیری می کند.
حجاب و عفاف در کاهش مفاسد اخلاقی نقش مهمی دارد/ضعف مسئولان فرهنگی در نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب
مولوی مجیب الرحمان رئیسی در گفت و گو با شستون با بیان اینکه رضا خان تحت تاثیر سفر های خارجی خود قرار گرفته و قصد تغییر فرهنگ حجاب و عفاف در ایران را داشته است، گفت: ایران اسلامی دارای فرهنگی غنی اسلامی است و هرگز تحت تاثیر غرب حجاب و عفاف خود را کنار نخواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه رعایت عفاف و حجاب نقش مهمی در کاهش مفاسد اخلاقی و اجتماعی دارد و از گسترش رذایل اخلاقی جلوگیری می کند، افزود: محمد رضا پهلوی فردی سست عنصر و  به دنبال بی بند باری احاد جامعه بوده است.

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق  با اشاره به اینکه وظیفه علما و نخبگان جامعه در زمینه حجاب و عفاف بسیار مهم است، یاد آور شد: علما و ائمه جمعه از طریق تریبون ها و خطبه های خود می توانند مردم را در این زمینه ارشاد کرده و همه باید در رعایت حجاب و عفاف تلاش کنند.

وی با بیان اینکه شعار های اغتشاشات اخیر توسط دشمنان قسم خورده انقلاب برنامه ریزی شده است که به دنبال ترویج بی بند و باری در جامعه هستند، توضیح داد: در منطقه سراوان و استان نسبت به مناطق دیگر حجاب و عفاف بهتر است و مردم بر اساس عقاید خود به طور نسبی این فریضه دینی را رعایت می کنند.

مولوی رئیسی با بیان اینکه مردم تا پای جان از ارزش های دینی و اعتقادی خود دفاع می کنند، تصریح کرد: مسئولان فرهنگی به طور کامل آن طور که باید نتوانسته اند در زمینه نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف کاری انجام دهند.
انتهای پیام/م.ش
 
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 9943
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *