800
۰
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سراوان خبر داد:

خروش مردم در راهپیمایی انزجار گونه نسبت به یاوه گویی های دشمنان

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سراوان از برگزاری راهپیمایی در روز دوشنبه هجدهم دی ماه جهت اعلام انزجار مردم نسبت به یاوه گوی های دشمن خبر داد.
خروش مردم در راهپیمایی انزجار گونه نسبت به یاوه گویی های دشمنان
حجت الاسلام و المسلمین اکبر نیری در گفت و گو با شستون از برگزاری راهپیمایی انزجار گونه مردم سراوان در صبح روز دوشنبه هجدهم دی ماه خبر داد و گفت: راهپیمایی ساعت 9 صبح در خیابان امام خمینی (ره) از فلکه شهرداری تا مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان سراوان خواهد بود.

وی ادامه داد: مردم حضور پر شور و پر رنگی در راهپیمایی داشته باشند و پاسخ کوبنده ای به اغتشاش گران و دشمنان یاوه گوی انقلاب اسلامی بدهند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سراوان اذعان کرد: حضور مردم در راهپیمایی و اعلام انزجار نسبت به فتنه دشمنان نقش مهم و بسزایی در پایداری و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی دارد.

وی یاد آوری کرد: وقتی مردم در صحنه حضور داشته باشند، می توانند دشمنان دنیای اسلام را مایوس کنند و مشت محکمی در دهان فتنه گران بزنند.

حجت الاسلام والمسلمین نیری در پایان با بیان اینکه مردم باید مشکلات خود را از طریق قانون پیگیری کنند، گفت: احاد جامعه هوشیار باشند و با حفظ وحدت و همدلی در سایه منویات مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.
 
انتهای پیام/م.ش
 
 
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب: 9954
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *