امام جمعه اهل سنت شهر محمدی:

تجمع غیر قانونی موج فتنه گران را خروشان می کند/نقش مهم انقلاب در فروپاشی فتنه های دشمنان

شستون , 21 دی 1396 ساعت 11:01

امام جمعه اهل سنت شهر محمدی گفت: مردم باید از طریق قانونی و مسالمت آمیز مشکلات خود را حل کنند، آشوب و تجمع غیر قانونی موج فتنه گران را خروشان می کند.


مولوی محمد عالم حکیمی در گفت و گو با شستون پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم تصریح کرد: انقلاب نقش مهمی در ریشه کن کردن حضور سیاسی دشمن در همه عرصه های بین المللی داشته است و علما و روحانیون باید نسبت به فتنه های دشمنان هوشیارانه اقدام کنند تا به نظام مقدس ایران لطمه ای وارد نشود.

وی با بیان اینکه وقتی فتنه دامن گیر مردم شود حق را از باطل نمی توان تشخیص داد و بیداری اسلامی و روشنگری بین احاد جامعه نقش مهمی در سرکوب ساختار شکنی استکبار و جلوگیری از هتک حرم به ولایت و ایران اسلامی دارد.

امام جمعه اهل سنت شهر محمدی با اشاره به اینکه مردم باید از طریق قانونی و مسالمت آمیز مشکلات خود را حل کنند و آشوب موج فتنه گران را خروشان می کند، یاد آوری کرد: این تجمعاتی که مردم بخاطر فقر و مشکلات اقتصادی خود دارند تلنگری برای مسئولین می باشد که باید اهتمام بیشتری به حل مشکلات مردم داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسئولین نباید وعده تو خالی به مردم بدهند و وظیفه خود را آن طور که باید انجام دهند، تصریح کرد: مردم با بصیرت و دشمن شناس ایران با حضور به موقع خود در صحنه نشان دادند که طرفدار نظام، امنیت و ولایت خود هستند.

مولوی حکیمی با اشاره به اینکه نیاز به امنیت، از خوردن و آشامیدن مهم تر است و اگر امنیت نباشد رسیدگی به امورات مردم و فرایض دینی امکان پذیر نخواهد بود، توضیح داد: مردم با بصیرت ما به دنبال این هستند که مشکلی برای نظام بوجود نیاید و به موقع از حق دفاع می کنند.

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا و دنیای کفر بر همه مشخص است، اذعان کرد: استکبار و صهونیسم هرگز چشم دیدن امنیت و آرامش مردم ایران را ندارد و همیشه به دنبال توطئه افکنی در دنیای اسلام است.

امام جمعه اهل سنت شهر محمدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: صف اغتشاش گران باید از کسانی که مطالبه بر حق داشته اند جدا شود و مسئولین باید نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت نباشند.
 
انتهای پیام/م.ش
 
 


کد مطلب: 9989

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/9989/تجمع-غیر-قانونی-موج-فتنه-گران-خروشان-می-کند-نقش-مهم-انقلاب-فروپاشی-های-دشمنان

شستون
  https://shastoon.ir