800
۰
حجت الا اسلام والمسلمین امام جمعه سراوان:

مقام ومنزلت شهیدان را باید پاس داشت/ حمایت از تولیدات داخلی تنهاراه پیشرفت کشور

حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه شهرستانسراواندر خطبه های نماز جمعه این هفته بیان کرد باید مقام ومنزلت شهیدان را پاس داشت.
ا
ا
به گزارش خبر نگار شستون غلامرضا دهقان با اشاره به اینکه بنیاد شهید یکی از نهاد هایی است که در اوایل انقلاب تأسیس گردیده است افزود: به فرمان امام خمینی (ره) 22 اسفند ماه سال1357 به عنوان روز بزرگ داشت شهدا نام گذاری شده است.
وی با بیان اینکه اکثر مردم در این روز در برابر ظلم وستم مقابل ساواک ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند تصریح کرد: باید مقام و منزلت شهدا را پاس داشت و از خانواده معظم شهدا تشکر و قدر دانی کرد.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان در خصوص آیت الله ابوالقاسم کاشانی گفت: ایشان شخصیتی بودند در بدست آوردند صنعت نفت ایران در مقابل انگلیسی ها از هیچ کوششی سر باز نزدند.
 غلامرضا دهقان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی تنها راه پیشرفت حقیقی کشور راحمایت از تولیدات داخلی دانست وادامه داد:جوانان کشور با پیشرفت در زمینه علمی باید بتوانند نیاز های جامعه را برطرف کنند.
وی در پایان سال روز شهادت حضرت فاطمه (س)را تسلیت گفت و خاطر نشان کرد: باید سبک زندگی اسلامی را به فرزندان خود آموزش دهیم و آنهارا به سمت مسجد و اسلام بکشانیم.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب: 1023
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *