رئیس بنیادشهیدشهرستان سراوان:

افتخارخدمت به144خانواده شهید،جانبازوآزاده را داریم

23 اسفند 1394 ساعت 9:47

رئیس بنیادشهید شهرستان سراوان گفت:افتخارخدمت به97خانواده شهید و47خانواده آزاده و جانباز را درشهرستان سراوان داریم.


به گزارش شستون به نقل از بیانات امام خمینی(ره)،وقت آن است که ما وارثان این خون ها هستیم و بازماندگان جوانان و شهدای به خون خفته هستیم، ازپای ننشینیم تا فداکاری آن ها را به ثمر برسانیم. شهادت یک هدیه ای است از جانب خدای تبارک وتعالی برای آن کسانی که لایق هستند.گریه کردن بر شهید زنده، نگه داشتن نهضت است. عزاداری کردن برای شهیدی که همه چیز را در راه اسلام داد، یک مسأله ای است که در پیشبرد انقلاب اثر به سزادارد؛ ما ازاین اجتماعات استفاده می کنیم. شما و شهیدان این ملت و بستگان شماو بازماندگان شما در محضر خدا با یک سند ثبت شده وارد می شوید.
کدام تحولی بالاتراز این که پدران و مادران و همسران شهیدان ما از فراق عزیزان خودشکوه نمی کنند، ولی حسرت دوری از قافله شهدا را برزبان دارند.شما خانواده های شهدا،باشهادت افتخارآفرینان این مرز وبوم، به جهان فهماندید که از همه عزیزان در راه اسلام خواهید گذشت.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان درجمع خانواده شهدابا اشاره به اینکه مرگ حق است و همه ما بر اساس مقدرات الهی به مرحله مرگ می رسیم گفت: آنهایی که در راه نا مشروع می میرند نام نیکی از خود به جای نمی گذارند،ولی کسانی که در راه خدا، وطن و ناموس در جهت دفاع از آرمان ها جان می دهند مرگ شرافتمندانه و باعزتی را برگزیدند.
غلامرضا دهقان بابیان حدیثی از امام علی(ع) که فرمودند: خوشا به حال کسانی که در راه خدا مجاهدت می کنند وشهید می شوند تصریح کرد: شهیدان مقامی والا نزد پروردگار دارند تا جایی که خداوند در قرآن  می فرمایند: کسانی که در راه خدا به شهادت می رسند را مرده مپندارید و آنها زنده اند و نزد پروردگارشان بازمی گردند.
رئیس بنیادشهید شهرستان سراوان هم با اشاره به اینکه باید مقام شهید را گرامی و خانواده شهیدان را تکریم داشت افزود: با استفاده از پتانسیل دستگاه های اجرایی سعی کردیم برنامه های مختلفی برای خانواده شهدا برگزارکنیم.
محمود نادری برگزاری کلاس های مشاوره ، مسابقات ورزشی، تجلیل از دانش آموزان ممتاز و تجلیل از خانواده شهدا را از جمله برنامه های سال جاری بنیاد شهید دانست و در پایان خاطرنشان کرد:شهرستان سراوان افتخار خدمت به 94خانواده شهید و 47خانواده آزاده و جانباز را دارد و افتخار می کنیم شهیدانی مانند مولوی حسین بر وشهید سپاهی را تقدیم نظام کردیم.
انتهای پیام/


کد مطلب: 1025

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/1025/افتخارخدمت-به144خانواده-شهید-جانبازوآزاده-داریم

شستون
  https://shastoon.ir