800
۰
شستون گزازش می دهد؛

وبلاگ/جایگاه حضرت فاطمه (س) در مذهب تشیع/حضرت فاطمه در داشتن حجاب سرآمد است

امام مجتبی(ع) فرمودند:کسی عبادت کننده تر از مادرم حضرت فاطمه(س)نیست
دهه فاطمیه
دهه فاطمیه
به گزارش شستون به نقل از وبلاگ دزک حجت السلام و المسلمین غلامرضا دهقان ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) گفت:حضرت فاطمه (س) در بین مسلمانان بویژه در بین شیعیان در جایگاه و منزلت بالای قرار دارد.
وی با بیان اینکه از حضرت فاطمه (س) در اسلام به نیکی یاد شده است افزود:شخصیت حضرت فاطمه (س) طوری بوده است که با پیروی از پیامبر اکرم (ص) و ولایت توانسته فرزندان خوبی تربیت کند و راه و روش ارزشمندی را برای جهانیان ترسیم کند.
غلامرضا دهقان با اشاره به بیانات حضرت محمد (ص) و امامان معصوم اظهار داشت:حضرت فاطمه (س) سید زنان عالم است و لقب ام ابیها را از جانب حضرت محمد (ص) گرفته است.
امام جمعه سراوان در ادامه افزود:پیامبر اکرم (ص) رضایت خداوند را در خشنودی حضرت فاطمه (س) می داند و می فرماید: کسی که فاطمه را خشنود کند من را خشنود کرده وکسی که او را اذیت و آزار  رساند من را اذیت و آزار رسانده است.
امام جمعه سراوان با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) در داشتن حجاب سرآمد است گفت:حضرت فاطمه (س) بهترین اولویت برای زنان را رعایت حجاب و رعایت جایگاه محرم و نامحرم می داند.
غلامرضا دهقان با اشاره به بیانات امام مجتبی (ع) اظهار داشت:کسی عبادت کننده تر از مادرم فاطمه (س) نبود و ایشان وقتی به نماز می ایستد پاهایش متورم می شود.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه سراون در پایان گفت:نسبت به حضرت فاطمه (ص) که از  خاندان عصمت و طهارت است،تکریم و محبت داشته باشید و از او پیرویکنید.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 1027
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *